Allmann, Sirje2014-05-132014-05-132010http://hdl.handle.net/10062/40584Käesoleva raamatu eesmärgiks on anda ülevaade lapse portfooliotöö tähendusest ja praktilistest koostamisvõimalustest, tutvustada juba tehtut ja esitada uusi soovitusi lapse arengu hindamiseks. Portfooliotöö meetod on Eesti lasteaedades juba mõnda aega positiivset väljundit leidnud. Esimesed kokkupuuted uue meetodiga lapse kasvamise hindamiseks on Eestimaa lasteaednikel olnud juba 1996. aastal, kui Tallinna Pedagoogilises Seminaris esines loenguga Joensuu ülikooli professor Anneli Niikko. Sellele järgnesid koolitused lasteaiaõpetajatele teemal Kasvumapp lasteaias. Nii mõnigi sai esimese julgustava toetuse portfooliotööga algust teha Soome lasteaiaõpetaja Saara Temiseva loengutest. Ja nii see läks lasteaedadesse. Edasise tõuke portfooliotööks said lasteaednikud erinevatest allikatest: Hea Alguse metoodikast, Rootsi kolleegidelt, TPS kursustelt, oma lasteaia juhtkonnalt.etinfo:eu-repo/semantics/openAccesslapse arengkoolieelne pedagoogikaõppematerjalidlasteaiadinnovatsioonidportfooliohindaminelasteaedalushariduskoolieelne haridusõpimapidõpetaminePortfoolio lapse arenguloostinfo:eu-repo/semantics/workingPaper