Kello, Katrin2014-05-152014-05-152009http://hdl.handle.net/10062/40672Projekt „Vene laps venekeelse üldhariduskooli eestikeelses õppes”Käesolev analüüs kirjeldab 2008. aastal venekeelsete gümnaasiumite eestikeelsele õppele ülemineku teemal toimunud fookusgruppe, milles osalesid venekeelsete gümnaasiumide õpetajad (kolm fookusgruppi vastavalt Tallinnas, Narvas ja Tartus ning aruteluseminar Tallinnas), õpilased (eraldi poiste ja tütarlaste fookusgrupid Tallinnas, Narvas ja Tartus) ning Harjumaa ja Ida-Eesti koolidirektorid ja õppealajuhatajad (üks fookusgrupp Tartus). Analüüsi eesmärk on kirjeldada fookusgruppides kõneldut nõnda, et sel viisil kogutud materjali saaks kasutada projekti „Vene laps venekeelse üldhariduskooli eestikeelses õppes” uurimisküsimustele vastamiseks.etinfo:eu-repo/semantics/openAccessfookusgrupidabituuriumkoolijuhtiminevenekeelsedvene keelkeeleoskuseesti keelgümnaasiumiõpeeesti keel kui teine keeleestikeelne aineõpelõimimineProjekti „Vene laps venekeelse üldhariduskooli eestikeelses õppes” raames 2008. aastal toimunud fookusgruppide analüüsinfo:eu-repo/semantics/workingPaper