Visuaalkuuldemängu "Vormsi perestroika" tekkelugu: ühe pärimusmuusiku kogetud muusikaareenide ja rollide analüüs
Kuupäev
2012
Autorid
Ajakirja pealkiri
Ajakirja ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia
Abstrakt
Minu lõputöö kirjalik osa toob välja ja analüüsib visuaalkuuldemängu „Vormsi perestroika“ tekkelugu. „Vormsi perestroika“ taga on kogemused, igatsused ja soov näidata seda miskit, mis mind kõige rohkem köidab pärimusmuusikas. Ühel hetkel tundsin, et olemasolevad muusikaareenid jäid väikseks Lars Johan Österblomi ja hiiukandle loo jaoks ning hakkasin otsima uut väljundit. Koos Kristiina Ehiniga jõudsime visuaalkuuldemängu formaadini. Analüüsides oma osa tööprotsessis koos Kristiina Ehiniga keskendun oma varasematele kogemustele erinevatel muusikaareenidel ning seal omandatud muusikurollidele. Selle asemel et luua kronoloogilist arengulugu võtan ma kokku oma tegevusi ja kogemusi enda loodud muusikaareenide ja muusikurollide tüpoloogiaga. Eesmärk on tuvastada ja välja tuua neid faktoreid, mis on mõjutanud ja mõjutavad minu arusaamist pärimusmuusika muusikaareenidest ja pärimusmuusiku rollidest, mis erineval viisil muusikalisi sõnumeid välja toovad
Kirjeldus
Märksõnad
üliõpilastööd, etnomusikoloogia, pärimusmuusika, muusikud, rollid (sotsiol.), areng, eneseanalüüs