Hiliskeelekümblusprogrammi jätkusuutlikkus

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Uuringus võetakse kokku koolide teadmised ja kogemused, et neid saaks rakendada keelekümblusprogrammi huvides ning üleminekul eestikeelsele aineõppele vene õppekeelega koolides. Aruanne heidab andmete analüüsi alusel hiliskeelekümblusprogrammile sõbraliku ja konstruktiivse, ent samaaegu kriitilise pilgu. Uurija loodab, et aruandes esitatud faktid, arvud ja arvamused pakuvad aluse, millele toetudes saab teadlikumalt arutada ning analüüsida programmi kulgu, seisu ja tulevikku. Uuringut tehes ning tulemusi üldistades oli uurija lõppeesmärk jagada keelekümbluse huvirühmadega teavet ja ideid, mis aitaksid programmi süsteemselt täiendada, nii et õpilased saaksid sellest veelgi suuremat kasu.

Description

Keywords

üldharidus, lapsevanema-kooli suhe, koolijuhtimine, küsitlusuuringud, õpetaja-õpilase suhe, õpikeskkond, keeleõpe, keelekümblus

Citation

Collections