Matemaatika tasemetöö tulemuste seos õpilaste suhtumise ja arvamustega

Kuupäev

2004

Ajakirja pealkiri

Ajakirja ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Abstrakt

Koos matemaatika tasemetööga viidi 2004. aastal läbi õpilaste küsitlus. Uuringu eesmärgiks oli koguda infot õpilaste koduse toetuse, koolitükkidesse ja üldse õpetatavasse suhtumise kohta ning saadud teavet seostada õpilaste tulemustega. Küsimustiku koostamisel oli arvamus, et matemaatika tasemetöö tulemuslikkust võivad olulisel määral mõjutada õpilase suhtumine matemaatikasse kui sellisesse, tema kodu. Küsimuseks oli seegi, kui palju panevad õpilased tähele matemaatika rakendumist igapäevases elus.

Kirjeldus

Märksõnad

suhtumine, küsitlusuuringud, õpikeskkond, õppimine, tasemetööd, matemaatika, üldharidus

Viide

Kollektsioonid