Matemaatika tasemetöö tulemuste seos õpilaste suhtumise ja arvamustega
Kuupäev
2004
Autorid
Ajakirja pealkiri
Ajakirja ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
Abstrakt
Koos matemaatika tasemetööga viidi 2004. aastal läbi õpilaste küsitlus. Uuringu eesmärgiks oli koguda infot õpilaste koduse toetuse, koolitükkidesse ja üldse õpetatavasse suhtumise kohta ning saadud teavet seostada õpilaste tulemustega. Küsimustiku koostamisel oli arvamus, et matemaatika tasemetöö tulemuslikkust võivad olulisel määral mõjutada õpilase suhtumine matemaatikasse kui sellisesse, tema kodu. Küsimuseks oli seegi, kui palju panevad õpilased tähele matemaatika rakendumist igapäevases elus.
Kirjeldus
Märksõnad
suhtumine, küsitlusuuringud, õpikeskkond, õppimine, tasemetööd, matemaatika, üldharidus