Kutseaasta II etapi seire kokkuvõte 2005/2006

Kuupäev

2006

Ajakirja pealkiri

Ajakirja ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Abstrakt

Kutseaasta algajate õpetajate sisseelamise ja professionaalse arengu toetamiseks esimesel tööaastal rakendus Eesti üldhariduskoolides õppeaastast 2004/2005 ning 2005/2006 õppeaastast on kutseaastaga liitunud koolieelsed lasteasutused ja kutseõppeasutused. Paralleelselt kutseaastaga toimub kutseaasta rakendumise monitooring, mille eesmärk on uurida kutseaasta rakendumist, selle mõju algajale õpetajale ja tagada kutseaasta tegevuste edasine areng. Kutseaasta seire võimaldab võrrelda kutseaasta teoreetilisi seisukohti praktilises tegevuses toimuvaga ja kavandada muudatusi rakendusmudelis. 2004/2005 kutseaasta seire kokkuvõtted on andnud hea võimaluse arenguteks nii nooremõpetajate tugiprogrammis, mentorite ettevalmistuses kui tugimaterjalides. Käesolev 2005/2006 õppeaasta seire pakub võimalust võrdlusteks ja edasisteks prognoosideks.

Kirjeldus

Märksõnad

monitooring, küsitlusuuringud, õpetamine, üldharidus, mentorlus, mentor, nooremõpetaja, õpetajakoolitus, kutseaasta, õpetajad

Viide

Kollektsioonid