Eesti kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste koolid 2005/2006
Kuupäev
2006
Autorid
Ajakirja pealkiri
Ajakirja ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
Abstrakt
Uurimisprojekti eesmärgiks on kirjeldada kolme Eesti kasvatuse eritingimusi vajava erikooli (Kaagvere, Puiatu, Tapa) kui ka kahe lähiprofiilse õppeasutuse (Orissaare- ja Vastseliina internaatkool) neljast aspektist lähtudes: 1. kirjeldada viie kasvatuse eritingimusi vajava õpilaste kooli kui terviku funktsioneerimist lähtudes kool funktsioonidest ning struktuurielementidest: juhtimine, töökorraldus, õppe- ja kasvatustegevus ja suhted; 2. kirjeldada viie kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste koolis viibivate õpilaste probleeme: antisotsiaalset käitumist ja sotsiaalseid probleeme ning õpilaste enese hinnanguid ja arusaamu oma käesolevast positsioonist lähtuvalt; 3. kirjeldada viie kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste koolis viibivatele õpilastele rakendatud tugisüsteeme ja sekkumismeetodeid; 4. kirjeldada viie kasvatuse eritingimusi vajavate õpilaste kooli personali vajadusi täienduskoolituseks.
Kirjeldus
Uurimisprojekti aruanne EV Haridus- ja Teadusministeeriumile.
Märksõnad
pedagoogid, õpetajakoolitus, tugiteenused, erikoolid, erivajadustega lapsed, sotsiaalprobleemid, õppetöö, eritingimused, hariduslik erivajadus