Sisehindamise alane uuring
Kuupäev
2011
Autorid
Ajakirja pealkiri
Ajakirja ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
Eesti Uuringukeskus
Abstrakt
Haridus- ja Teadusministeerium on kaardistanud läbi aastate (2006-2010) sisehindamise!
Tagasisidearuannete põhjal nii üldharidusasutuste sisehindamiseprotsessi nõrku külgi kui
ka parimaid kogemusi.
Eesmärkide saavutamiseks viidi uuring läbi kahes osas: esimese etapina toimus 4
fookusgrupi intervjuud ja 1 süvaintervjuu sisehindamise protsessi erinevate osapooltega
(24 respondenti) ning teise etapina perioodil september 2010 (jaanuar 2011 Haridus- ja
Teadusministeeriumile esitatud 85 üldhariduskooli/koolieelse lasteasutuse sisehindamise aruannete ja 58 tagasisidearuannete kvantitatiivne ja kvalitatiivne!sisuanalüüs.
Kirjeldus
Märksõnad
õppekorraldus, õppeprotsess, küsitlusuuringud, kasvatus, huvigrupid, personalijuhtimine, personal, sisehindamine, fookusgrupid