Erinevate kultuuride tundmaõppimisele kaasa aitamine ning võrdsete võimaluste tagamine õpi- ja sotsiaalsete oskuste omandamisel rahvusvahelises koostöös

Date

2009

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Käeolev Eesti eesti ja vene õppekeelega koolides läbi viidud pilootküsitluse materjal on osa rahvusvahelisest kuue maa osalusel läbi viidud uurimisprojektist. Rahvusvahelise noorte väärtushinnangute alase pilootküsitluse läbiviimisel lähtuti arusaamast, et globaliseerumine, mis toimub praktiliselt piiramatute kommunikatsioonivõimaluste tingimustes, esitab uusi väljakutseid kõigile, sh noortele. Kaasaja ühiskonna üks olulisi karakteristikuid on mitmekultuurilisus. Toimimine mitmekultuurilises keskkonnas eeldab, et inimesed teaksid, mida mitmekultuurilisus endast kujutab ning oskaksid selles keskkonnas toimida. Võime mõista iseenda ja teiste kultuuriprismasid on vältimatu. Seda tuleb kujundada koos kommunikatsiooni- ja mõtlemisoskustega kui õppimise üldist eeltingimust.

Description

Keywords

õppekeel, küsitlusuuringud, rahvusvahelised, õppekavad, noored, väärtused, mitmekultuurilisus, koostöö

Citation

Collections