Videote kasutamise tulemuslikkus improvisatsiooni algõppes kitarril
Date
2014
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia
Abstract
Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia areng on olnud viimase paarikümne aasta jooksul väga
kiire. Seda on märgata igas eluvaldkonnas. Noorele inimesele, kes kasvab selles keskonnas, on
tehnoloogia meie ümber elu igapäevane osa. Seetõttu peab ka pedagoogika ajaga kaasas käima
ning kasutama ära IKT võimalusi õpilaste arengu suunamisel.
Uuringu eesmärgiks on välja selgitada, mil määral mõjutas videoõpematerjali kasutamine
kolmkõlanootidel improviseerimise õppimise tulemuslikkust õpetajate hinnangul ning saada tagasisidet uuringu autori poolt välja töötatud ja uuringus kasutatud videoõppematerjali kohta.
Description
Keywords
magistritööd, kitarriõpetus, audiovideoseadmed, audiovisuaalne õpe, haridustehnoloogia