Contextual Approach to Grammar Teaching with the Emphasis on Tense Forms: Analysis of I Love English Textbooks 6 and 7 and Forming Additional Materials for Those Textbooks
Date
2015-06-10
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Tartu Ülikool
Abstract
Magistritöö raames analüüsiti I Love English õpikuid 6 ja 7 ning koostati neile täiendavat lisamaterjali. Analüüs viidi läbi grammatika õpetamise kontekstuaalse lähenemise teooria põhjal. Analüüsi saab kasutada õpiku täiendamisel efektiivsema grammatika õpetamise saavutamiseks. Magistritöö on praktiliseks näidis sellest, kuidas õpetajad saaksid läbi viia materjali analüüsi ja koostada lisamaterjali.
Magistritöö teooriaosa annab ülevaate grammatika õpetamise põhilisematest vaidlusküsimustest – kas õpetada grammatikat; kui jah, siis, kuidas seda teha. Grammatikat võib õpetada mitut erinevat moodi: implitsiitselt ja eksplitsiitselt. Kontekstuaalne lähenemine, mis on käesoleva töö põhiosa, keskendub rohkem implitsiitsele õpetamisele. Kuigi see ei välista eksplitsiitseid selgitusi grammatika käsitlemisel. Oluline on, et on loodud tingimused, toetamaks loomulikku õppimist.
Description
Keywords
üliõpilastööd, magistritööd, Inglise keele õpetamine, grammatika, kontekstuaalne lähenemine, õpiku analüüs, lisamaterjali koostamine