Üliõpilaste õpistiilid ning nende seosed arvutite ja nutiseadmete kasutamisega

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tartu Ülikool

Abstract

Käesolevas töös uuriti sügava ja pindmise õpistiili seoseid soo, akadeemilise edukuse ning arvutite ja nutiseadmete kasutamisega. Samuti uuriti seoseid arvutite ja nutiseadmete loengus kasutamise ning kaasõpilaste õppetöö häirimise vahel. Uuringus osales 434 üliõpilast vanuses 19-46 aastat (M = 23.35, SD = 4.41). Leiti, et sügavama õpistiiliga üliõpilaste hinnangud oma akadeemilisele edukusele on kõrgemad. Loengus sotsiaalmeediat sagedamini kasutavad üliõpilased on pigem pindmise õpistiiliga. Kaastudengite arvutite ning nutiseadmete sotsiaalmeedia jälgimiseks kasutamist hinnati häirivamaks kui seadmete õppetööks kasutamist. Uuringu tulemused viitavad, et arvutite ja nutiseadmete loengus kasutamise mõju vajab suuremat tähelepanu ning vajadusel reguleerimist.

Description

Keywords

R-SPQ-2F, sügav ja pindmine õpistiil, õpistiil, arvutid, nutiseadmed, R-SPQ-2F, deep and surface learning, learning approach, computers, smart devices

Citation