Väitluse mõju uurimine keskkonnateadlikkuse ja põhjendamisoskuse arengule

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tartu Ülikool

Abstract

Aktiivõpe rollimängu ja väitlusega tagab suure hulga õpilaste kaasamise tunnitegevusse. Koostati õppematerjal „Kose–Tammiku karjääri rajamine“, rollikirjeldused ja lisamaterjalid väitluseks valmistumiseks. Toimusid 15-minutilised väitlused, kus ühes tunnis väitles kuni 24 õpilast. Uuriti õpilaste hinnanguid, keskkonnateadlikkust ning põhjendamisoskust enne ja pärast õppemeetodite rakendamist. Õpilaste otsus põlevkivikarjääri rajamises suhtes ei muutunud. Rollimängu ja väitlust hindasid õpilased ja õpetajad kasulikuks ja huvitavaks õppemeetodiks, õppematerjale tunnis rakendatavaks.

Description

Keywords

väitlus, rollimäng, keskkonnateadlikkus, põhjendamisoskus, aktiivõpe

Citation