Kursus "Programmeerimismustrid arvutimängudes"

Date

2016

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Selles lõputöös on kirjeldatud uue kursuse "Programmeerimismustrid arvutimängudes" (MTAT.03.315) loomist. Antud kursus õpetab tudengitele disainimustrite rakendamist korduvate probleemide lahendamiseks arvutimängude arendamisel. Lõputöö käigus koostati materjalid, ülesanded, hindamisjuhised ning eksam. Katsetati ka kogemuspõhise õppemeetodi rakendamist disainimustrite õpetamisel läbi ülesannete. Kursust viidi läbi üks kord ning koguti tudengitelt tagasisidet. Lõpetuseks esitatakse kogutud tagasiside ning pakutakse välja parendusi.
This thesis describes the creation of a new course Programming Patterns in Computer Games (MTAT.03.315). The course covers the application of design patterns to solve recurring problems in game development. Course materials, tasks, grading criteria and an exam were designed as part of the thesis work. Experiential learning technique for teaching of the design patterns was explored through programming tasks. The course was conducted once and feedback from students was collected. Finally the feedback is analyzed and future improvements are proposed.

Description

Keywords

Citation