Fall - käigupõhine taktikaline rollimäng kuusnurksete mänguväljadega kaardil

Date

2019

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Fall on käesoleva lõputöö raames loodud videomäng, mis implementeerib heksipõhise kaardi rollimängude seas unikaalsel viisil. Lisaks mängu implementatsiooni kirjeldusele annab käesolev lõputöö ülevaate korrapäraste tessellatsioonide kasutusest videomängudes. Edasi võrreldakse loodud mängu teiste heksipõhiste mängudega ning lõpuks analüüsitakse väiksel grupil läbi viidud testimise tulemusi ning hinnatakse selle põhjal mängu idee potentsiaali.
Fall is a video game created for this thesis and it incorporates the hex map in its game design in a way that was found to be unique amongst role-playing games. In addition to describing the implementation, the thesis discusses the use of regular tessellations in video games, compares Fall to other hex-based games and finally analyzes the results of player testing conducted of a small group of people to determine the viability of the concept of the game.

Description

Keywords

Citation