Linna protseduuriline genereerimine
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Tartu Ülikool
Abstract
Protseduuriline genereerimine leiab arvutigraafikas kasutust suurte virtuaalsete maailmade
loomises. See lubab väiksemate failidega luua palju andmeid, tekitades seejuures
juhuslikkust, mis muudab genereeritavad andmed ettearvamatuks. Antud töö eesmärk on luua
ja kirjeldada süsteemi linna protseduuriliseks genereerimiseks. Lahendus võimaldab tekitada
juhusliku välimusega linna, mis võtab arvesse kasutaja etteantud parameetreid. Linn sisaldab
endas teedesüsteemi, visuaalselt eristatavaid rajoone ja puid. Lisaks antud töö raames välja
töötatud lahendusele kirjeldatakse eelnevalt tehtud teadustööd keskkonna protseduurilises
genereerimises. Antakse ettepanekuid ka valminud algoritmi edasiarendamiseks.
In English: Procedural generation is used in computer graphics to construct large virtual worlds. It allows
to create a significant amount of data with a small number of files, producing randomness in
the process which makes the generated data unpredictable. The aim of this thesis is to create
and describe a system for the procedural generation of a city. The solution allows to create a
city with a random appearance that takes into account parameters given by the user. The city
includes a road system, visually distinguishable regions, and trees. In addition to the solution
developed in this thesis, previously created scientific work in the field of procedural
environment generation is described. Proposals for further development of the created
algorithm are also given.
Description
Keywords
protseduuriline genereerimine, arvutigraafika, linna genereerimine, teede genereerimine, Unity, procedural generation, computer graphics, city generation