Tartu lasteaiaõpetajate uskumused oma õpetuste mõjust laste karjääri kujundamise oskustele
Kuupäev
2021
Autorid
Ajakirja pealkiri
Ajakirja ISSN
Köite pealkiri
Kirjastaja
Tartu Ülikool
Abstrakt
Karjääriõpe algab tänapäeval juba lasteaiast. Käesoleva uurimistöö eesmärk oli uurida lasteaiaõpetajate arvamusi ja uskumusi sellest, kuidas nad saavad toetada laste karjääri kujundamiseks vajalike oskuste arengut ning välja selgitada milliste meetoditega nad seda teevad. Uurimus oli kvalitatiivne ning selles osales kümme lasteaiaõpetajat. Andmed koguti poolstruktureeritud intervjuude abil. Uurimuse tulemustest selgus, et intervjueeritavad lasteaiaõpetajad usuvad, et nad saavad laste karjääri kujundamise oskuste arengut lasteaias toetada. Samuti ilmnes tulemustest, et õpetajad arvavad, et nad saavad saavutada õppe- ja kasvatusvaldkonna “mina ja keskkond” õpiväljundid. Peamised meetodid, mida uuritavad õpetajad õpetamisel kasutavad on erinevad mängud, vestlused ja õppekäigud.
Kirjeldus
Märksõnad
preschool teacher