Haridusfilosoofia paradigmad põhikooli sotsiaalainete õppekava näitel

Date

2022

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Tartu Ülikool

Abstract

Käesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks oli tutvustada, mis on haridusfilosoofilised paradigmad ning kuidas on need seotud sotsiaalainete õppekavaga. Kuna haridus on igal inimesel olulisel kohal – inimene veedab siiski koolis ja haridussüsteemis suure osa ajast – siis seetõttu saigi valituks haridusfilosoofiline teema. Antud teema uurimine ja seoste loomine andis parema arusaama, kuidas erinevad paradigmad aitavad lahti mõtestada erinevaid õppeaineid ning võivad olla ka aluseks mõne õppeaine teemadel.

Description

This bachelor thesis is called „Paradigms of Philosophy of Education on the Example of Basic School Curriculum in Social Studies.“ The purpose of this bachelor’s thesis was to introduce what the paradigms in educational philosophy are and how they relate to the curriculum of social sciences. Educational philosophy was chosen as a topic because education is important for everybody – after all, we spend a substantial amount of our lives in the educational system. Researching the topic at hand gave me a better understanding on how the different paradigms help map out different subjects and how they can be the foundation for the topics of some subjects.

Keywords

philosophy

Citation