Narva kolledž: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 615
-
P2NC.01.087 Digital logic and digital systems course creation
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2023) -
Etlusvõistluste kui mitteformaalse õppe tõhusus Ida-Virumaa noorte hulgas eesti keele omandamisel
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2023) -
Hübriidlahenduste rakendamine ühisturunduses
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2023) -
The impact of the global COVID-19 pandemic on related collocations: a dictionary and corpus-based study
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2023) -
Use of metaphors and symbols in the image of death and dead people in "Pet sematary" by Stephen King to create the captivating atmosphere of horror
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2023) -
The "Manic pixie dream girl" film trope in "500 days of summer" via critics' and viewers' perception
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2023) -
Tööga seotuse tajumine koolieelse lasteasutuse eriala üliõpilaste seas
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Küberpettuste alane teadlikkus pangateenuste valdkonnas Ida-Virumaa eakate näitel
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Lapse õiguste tagamine külastuskeelu kohandamisel Narva ja Narva-Jõesuu noortekeskuste näitel
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Lapsevanemate ja õpetajate koostöö laste esmaste tööharjumuste kujundamisel Põlvamaa lasteaedade näitel
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
English loanwords in Russian colloquial sppech: analysis of the attitude of Russian-speaking students of Narva College to English borrowings in social media
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Meditsiiniseadmete hoolduse ja elektriohutuse kontrolli infosüsteem
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Töötajate rahulolu organisatsioonisiseste koolitustega AS SEB Pank kliendikeskuse näitel
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Письменная русская речь билингвов, учащихся в школе с эстонским языком обучения: опыт экспериментального исследования
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Локальная идентичность ребенка-дошкольника (на примере города Кохтла-Ярве)
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Oral feedback in the EFL on-line classroom in upper secondary Estonian schools: teachers' approaches and practices
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Lasteaiaõpetajate motivatsiooni ja töörahulolu mõjutavad tegurid Tallinna Lasnamäe lasteaedade näitel
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Word-formation and semantics in creation of names of current and future professions
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
Речевой портрет ученика-билингва
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022) -
The English language speaking club as an extracurricular activity developing teenagers' speaking skills in basic school
(Tartu Ülikooli Narva Kolledž, 2022)