VKMO magistritööd – Master's theses: Recent submissions
Now showing items 1-20 of 55
-
Puuluup immersive
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021)The aim of this project was to create 3D audio-visual content with the music of Puuluup. For spatial audio elements, the sound of the band and ambience, was recorded with an Ambisonic microphone by Sennheiser, the Ambeo ... -
Perceptions of overstimulation
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021)Perceptions of overstimulation amalgamated the current relationship between humans and technology and the impact of the information that inundates us. Through the use of biophysical sensors, this audiovisual performance ... -
Documentation as Transformative Tool in Artistic Practice
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2021)In the frame of this artistic research two projects have been realized. The installation “interrogation / room / in progress” in Vent Space (Tallinn, 9th -13th of February 2021) which included material objects, soundscape, ... -
Regilaulu maailm kaasaegses akadeemilises heliloomingus: vestlused kolme eesti heliloojaga : loomingulise magistrieksami kirjalik osa
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Õpetajate teadlikkus erinevatest õpistiilidest ning nendega arvestamine kitarritundides Eesti muusikakoolides
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Õpilaste ja õpetajate arvamused muusikalavastustest õppemeetodina põhikooli III astme õpilaste üldpädevuste kujunemisel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Vokaalpedagoogide arvamused Praat foneetikaprogrammi kasutamisest oma töös
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Hindamismudelite loomine II kooliastme muusikaõpetuse nelja osaoskuse hindamiseks (tegevusuuringuna)
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Pillimängu rakendamine Lõuna-Eesti riigigümnaasiumite muusikatundides muusikaõpetajate arvamuste ja praktika põhjal
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Muusikaõpetajate kogemused kaasava hariduse põhimõtteid rakendades I ja II kooliastmes
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2017) -
Muusikaajaloo õpetajate arvamused muusikaajaloo õpetamisest huvihariduskoolides
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) -
Torupillilugude jäljendamine viiulil 1936.-1938. aasta helisalvestiste ning "Torupilli Jussi trio" ansambli näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Loomingulise magistritöö kirjaliku osa eesmärk on uurida läbi ajaloolise konteksti ning oma kogemuste torupillimängu imiteerimist viiulil. Tegemist on eesti rahvapärase viiulimuusika žanriga, mis tekkis 18. sajandi lõpus ... -
Ühe pärimusmuusiku kujunemise lugu
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016) -
Laulu eriala vilistlaste hinnangud vokaalpedagoogiks kujunemisele Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemias
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Käesolev magistritöö keskendub jazzmuusika ja koolimuusika õppekava pilliõpetaja suuna laulu eriala vilistlaste hinnangutele vokaalpedagoogiks kujunemisele Tartu Ülikooli ViljandiKultuuriakadeemias. Töö eesmärgiks on ... -
Muusikaõpetajate arvamused muusikaõpetuse hindamisest
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Magistritöö eesmärgiks oli selgitada välja muusikaõpetajate arusaamad muusikaõpetuse hindamisest, hindamisviisidest ja võimalikest kitsaskohtadest. Uurimisprobleem seisneb selles, et ei ole teada, miks ja millise ... -
Relatiivse solmisatsiooni rakendamine lauluõpetamismeetodina töös laste- ja poistekooridega
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Käesolev magistritöö keskendub relatiivse solmisatsiooni kasutamisele töös laste- ja poistekooridega. Töö eesmärk on välja selgitada aktiivselt lauluõpetamismeetodina relatiivset solmisatsiooni kasutavate koorijuhtide ... -
Loovuse arendamise võimalused muusikakoolide vanema astme eriala- ja ansamblitundides
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Käesoleva magistritöö aineks on loovust arendavate tegevuste uurimine muusikakooli põhipillija ansamblitundides. Laste loovuse arendamise vajalikkusest koolikeskkonnas on palju kõneldud, kunstiained ning nende hulgas ... -
Õpetajate ja lapsevanemate arusaamad laste väärtuste kujunemisest Valga lasteaed Buratino näitel
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Käesoleva magistritöö eesmärgiks on on välja selgitada, millised on õpetajate ja lapsevanemate arusaamad väärtuskasvatusest ning kuidas erinevad sihtgrupid - õpetajad ja lapsevanemad tajuvad väärtuste avaldumist lasteaia ... -
Loovuse arendamine ja toetamine muusikatunnis ning kitarriõpetuse võimalused selleks
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Käesoleva magistritöö eesmärgiks oli selgitada välja, milline on üldhariduskoolis töötavate muusikaõpetajate hoiak ja kogemus seoses loovuse toetamise ja arendamisega muusikatunnis. Uurimuse läbiviimisel toetuti Csikszentmihalyi ... -
Õpetaja enesekehtestamine III kooliastme muusikatundides Viljandimaa koolide õpetajate arvamuste põhjal
(TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2016)Käesolev magistritöö keskendub õpetaja enesekehtestamisele koolitundides. Töö kirjutaja eesmärk on selgitada välja õpetajate arvamus enesekehtestamise vajalikkuse kohta ning III kooliastme muusikatundides kasutatavad ...