Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Abbasi, Awais" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    GDPR rakendamine lennuettevõtte kontaktkeskuses
    (2018) Abbasi, Awais; Raimundas Matulevicius; Jake Tom
    Seoses GDPR kasutuselevõtmisega 2018. aasta mais, on paljudel ettevõtetel, kus kasutatakse tavapäraselt EL kodanike isikuandmeid, oht suurteks trahvideks. Lennufirmad on üks näide ärist, kus töödeldakse massiliselt isikuandmeid ja see toob teravalt esile lennuettevõtete vastavuse GDPR nõuetele. Suur osa neist andmetest töödeldakse kontaktkeskustes, mis toob vajaduse viia töötlemine vastavusse GDPR nõuetega. Lennufirmad, kus ei olda valmis kohaldama GDPR nõudeid, võivad silmitsi seista mainekahjudega, klientide usalduse kaotusega või pankrotiga suurte trahvide tõttu. Tänapäeval enamik lennufirmadest ostab kontaktkeskuse teenuseid sisse kolmandalt osapoolelt, mistõttu on keerukas andmetöötluse rolle ja vastutust jagada mõlema osapoole vahel. Pooled peavad jõudma kokkuleppele, et kanda võrdselt vastutust tänapäeva pingelises konkurentsis. Käesoleva magistritöö eesmärgiks on viia läbi Euroopa ühe suurima lennuettevõtja kontaktkeskuse juhtumianalüüs, analüüsida lendude broneerimise protsessi GDPR seisukohalt ja selgitada välja lüngad, mis võivad põhjustada nõuetele mittevastavust. Lõputöö keskendub vastavuse saavutamiseks lünkade täitmisele lennubroneerimise protsessis, tuues sisse uusi tegevusi, mida kinnitas ka lennufirma kontaktkeskuse juhtivtöötajate ekspertarvamus.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet