Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Anari, Iris" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti ayahuasca tarbijate arvamused ja väärtused
    (Tartu Ülikool, 2024) Anari, Iris; Strenze, Tarmo, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Ühiskonnateaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Stressitaluvus, järjekindlus, õpetaja-õpilase suhe ja nende roll matemaatika tulemuste ennustamisel
    (Tartu Ülikool, 2024) Anari, Iris; Täht, Karin, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
    Antud töö eesmärk oli uurida, kuidas õpilase stressitaluvus, järjekindlus, tajutud õpetaja-õpilase suhe ja akadeemilised tulemused omavahel seotud on. Lisaks oli eesmärk koostada PISA testi matemaatika tulemuste ennustamiseks regressioonimudel selleks, et saada aru, kas õpilase stressitaluvus, järjekindlus ning suhted õpetajatega ennustavad koos PISA testi tulemust. 2022. aasta PISA tulemusi ja küsimusi kasutati muutujate vaheliste seoste ja lineaarse regressioonimudeli analüüsiks. Lineaarse regressiooni tulemustest selgus, et õpetaja-õpilase tajutud suhte kvaliteet, õppimisel tajutud tugi, stressitaluvus ja järjekindlus ennustasid matemaatika tulemuste tõusu, kusjuures järjekindlus oli suurima efektisuurusega. Peale selle oli tajutud suhte kvaliteet olulisem kui õpilase stressitaluvus. Järjekindlus oli õpetaja-õpilase suhtega suuremas positiivses seoses kui stressitaluvus. Tulemuste põhjal võib järeldada, et õpilastes oleks ennekõike vaja arendada järjekindlust. Üks viis järjekindluse arendamiseks on kodutöödega, kuid oluline on uurida ka alternatiivseid võimalusi.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet