Sirvi Autor "Ariko Marketing" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 7 7
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Eesti Noored 2003(Ariko Marketing, 2003) Ariko MarketingKäesolev uuring viidi läbi multiklientsena juulis-augustis 2003 ning selle peamiseks eesmärgiks on kirjeldada Eesti noorte tarbimiskäitumise põhijooni ning selle taustaks olevate väärtuste ja hoiakute kompleksi. Käesolev aruanne on väljavõte uuringu sellest osast, mis puudutab noorte üldisemaid nägemusi praegusest elust ja tulevikust ning nendega lähemalt seotud küsimustest. Aruanne on nn. baasaruande iseloomuga, kus põhirõhk asetatakse peamiste esmaste tulemuste kajastamisele. Kuna uuringut tarbivate organisatsioonide ja institutsioonide iseloom ning huvid võivad olla väga erinevad, ei ole baasaruandes keskendutud tulemuste sügavamale analüüsile ja interpretatsioonile.Kirje Elanike rahulolu oma kodulinna oludega ning huvi terviseliikumise ja aktiivse eluviisi vastu(2006) Ariko Marketing; Faktum UuringukeskusKirje Keila linna elanike üldine rahulolu elu-oluga ning huvi terviseliikumise ja aktiivse eluviisi vastu(2006) Ariko Marketing; Faktum UuringukeskusKirje Kuressaare linna elanike üldine rahulolu elu-oluga ning huvi terviseliikumise ja aktiivse eluviisi vastu(2006) Faktum Uuringukeskus; Ariko MarketingKirje Paide linna elanike üldine rahulolu elu-oluga ning huvi terviseliikumise ja aktiivse eluviisi vastu(2006) Faktum Uuringukeskus; Ariko MarketingKirje Põlva linna elanike üldine rahulolu elu-oluga ning huvi terviseliikumise ja aktiivse eluviisi vastu(2006) Ariko Marketing; Faktum UuringukeskusKirje Rakvere linna elanike üldine rahulolu elu-oluga ning huvi terviseliikumise ja aktiivse eluviisi vastu(2006) Faktum Uuringukeskus; Ariko Marketing