Sirvi Autor "Aruoja, Magnar" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Tarakas – platvormiülene rahakassa rakendus lastele(2017) Aruoja, Magnar; Pelle Jakovits; Kristjan KoolOlgugi, et elame materjalistlikus maailmas, pööratakse finantsharidusele liiga vähe tähelepanu. See, mis jääb noores eas omandamata, on hiljem kordades keerulisem järele aidata. Käesolevas bakalaureusetöös kirjeldatakse platvormiülese raha kogumise ja planeerimise mobiilirakenduse loomist lastele, mida on tulevikus võimalik integreerida pangasüsteemiga. Lastele suunatud (tasku)raha planeerimise rakendusi maailmas küll eksisteerib, aga neil esineb puudusi, mis on saanud takistuseks nende laiemale levikule.Autor on oma töös välja toonud peamised probleemid, mille lahendamiseks on valminud lapsesõbralik rahakassa lahenduse töötav prototüüp. Selle abil on võimalik lapsel püstitada eesmärke (unistusi) ning planeerida raha nende täitmiseks. Lisaks koostab autor nimekirja täiendavatest töödest, mille arendamise järel on rakendus lõppkasutaja joaks valmis.Valminud rakenduse tehniline lahendus põhineb uusimatel tehnoloogiatel, mille valik põhines arendusmugavuses ning samas järele andmata kvaliteedis.listelement.badge.dso-type Kirje , TEKI: an Online Learning Platform for Upper Primary Students(Tartu Ülikool, 2021) Aruoja, Magnar; Taveter, Kuldar, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutOnline learning has become a mandatory part in everyday education, especially considering the current situation caused by COVID-19 pandemic. Despite there are many online education platforms available, there are still areas of improvement in making online learning available and seamless for everybody. Governments, for example in Estonia, have already declared strategies to address the problem. This paper gives an overview of the shortcomings of the existing platforms, including the comparison of popular online self-education platforms, and the motivation of developing, the development process, and the outcome of a new web based self-education platform designed for upper primary students acquiring basic education in Estonia.