Sirvi Autor "Eero, Liisbet" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , “Crack is cheaper!” – Established Fanfiction Writing Traditions on the Example of ‘Crackfic’(Tartu Ülikool, 2015-06-12) Eero, Liisbet; Marling, Raili, juhendaja; Tartu Ülikool. Inglise filoloogia osakond; Tartu Ülikool. FilosoofiateaduskondSelle töö eesmärk on uurida, kas fännikirjandusel on välja arenenud iseloomulikud meetodid, teemad ja troobikasutus. Selleks on valitud üks tüüp fännikirjandust – crackfic – ning on kogutud selle all kategoriseeritud tekste analüüsiks, et neist otsida ühiseid jooni, olenemata algtekstidest. Töö teoreetilises osas võetakse kokku fännikirjanduse ja selle uuringute ajalugu, vaadatakse lähemalt troope kirjanduses, ja võetakse kokku, mis on crackfic ja kuidas see on seotud paroodiaga. Empiirilises osas analüüsitaks 12 fännikirjanduslikku teksti erinevatest algtekstidest ning otsitakse ühiseid teemasid, meetodeid ja troope. Analüüsist tuleb välja nii metafiktsionaalsust, intertekstuaalsust, algtekstidele viitamist ja tsiteerimist, püüdeid sisse jätta tähtsaid aspekte algtekstidest, Interneti fenomenide kasutust, fantastilisi elemente ja proosale alternatiivsete tekstivormide kasutamist.listelement.badge.dso-type Kirje , Teachers’ use of literature in the Estonian EFL classroom in stages II and III of basic school and upper secondary school: reasons, selection processes and approaches(Tartu Ülikool, 2021) Eero, Liisbet; Rein, Eva, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Anglistika osakond; Tartu Ülikool. Maailma keelte ja kultuuride kolledžWhile the inclusion of literature in the English as a Foreign Language (EFL) teaching has been debated quite fiercely in the past, it has become a steady fixture by now. Extensive research has been conducted into the benefits and problems of using literary texts for the purposes of EFL teaching and how these texts can be employed. However, the topic has not been studied very much in Estonia, which has prompted the writing of the thesis at hand. The goal of the thesis is to investigate to what extent, how and for what purpose teachers of EFL in Estonia teaching in the II and III stages of basic school and the upper secondary school stage use literary texts in the EFL classroom.