Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Elias, Handre" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Simulatsioonimäng veebilehitsejas
    (2016) Elias, Handre; Muite, Benson; Vainikko, Eero
    Antud töö eesmärgiks on luua mäng, mis simuleerib teatud füüsilist nähtust ja mis jookseb veebilehitsejas. Mäng simuleerib veelainet, mis põhineb 1-D lainevõrrandil ning mille graafika on kuvatud WebGL'i poolt. Mängija saab mängu mängida nii hiire kui ka veebikaameraga. Mängija peab tekitama veelaineid, et liigutada paat teatud punktidesse. Hiirega juhtimine toimib läbi hiirevajutuste ning veebikaameraga juhtimine toimib käeliigutuste põhjal. Töös antakse sissejuhatus WebGL'i, seletatakse lahti 1-D lainevõrrand, leitakse sellele lahendus ja räägitakse kuidas mäng seda rakendab. Samuti tuleb juttu meetodist, millega saab video põhjal liikumist tuvastada.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet