Sirvi Autor "Ernst & Young Baltic AS" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Avaliku sektori äriprotsessid. Protsessianalüüsi käsiraamat(2012) Ernst & Young Baltic AS; Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium; Riigi Infosüsteemi AmetKirje „Eesti riiklik arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks – ühtne programmdokument 2004–2006“ 1. prioriteedi hindamine(Haridus- ja Teadusministeerium, 2006) Ernst & Young Baltic AS; Ernst & Young Baltic ASKäesoleva hindamise eesmärgiks on hinnata kahe dokumendi, „Eesti riiklik arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks – ühtne programmdokument 2004–2006” (edaspidi RAK) 1. prioriteedi ja „Eesti majanduskasvu ja tööhõive tegevuskava aastateks 2005–2007” (edaspidi tegevuskava), ühilduvust ja tegevuskava kaetust RAK 1. prioriteedi raames rahastatud projektidega. Käesoleva hindamise tulemusena leiti, et vaatamata mõningatele erinevustele, on RAK 1. prioriteet kooskõlas tegevuskava eesmärkidega. Kahe dokumendi erinevused tulenesid eelkõige nende käsitlusvaldkondadest: kui tegevuskava on selgelt kontsentreeritud otseselt majandusarengut soodustavatele eesmärkidele ja tegevustele, siis RAK 1. prioriteet hõlmab ka majandusarenguga kaudsemalt seotud valdkondi.Kirje Õpetajate tööaja kasutuse ja töö lisatasustamise praktikate uuring(2016) Ernst & Young Baltic ASUuringu eesmärgiks oli koguda infot õpetajate tööaja kasutuse ja tööaja tasustamise kohta. Tegemist oli eelkõige praktikaid kaardistava uuringuga, mis hõlmas üldhariduskoolide õpetajaid ja kutseõppeasutuste üldharidusainete õpetajaid ning õppeasutuste juhte. Uuring viidi läbi ajavahemikus aprillist kuni oktoobrini 2016 nii veebiküsitlusena (analüüsiks koguti 1202 vastust õpetajatelt ja 251 koolijuhtidelt) kui fookusgrupi intervjuude abil. Lisaks mõõdeti väikses rühmas kahe näidisnädala alusel ka reaalselt õpetajate tööaega. Uuring näitas, et koolijuhtide ja õpetajate arusaam töökoormuse ja -tasu arvestuses toimunud muudatustest on erinev nii nagu ka sellealased praktikad (nt esineb harva diferentseeritud töötasu maksmist, tööaeg ja lisatööaeg on erinevalt kokku lepitud ja mõistetud, õpetajate tööülesannete jaotus on varieeruv jne). Õpetajate tööaja kasutuse osas ilmnes, et keskmiselt moodustab sellest u 1/3 õppetundide andmine; see tegevus koos õppetundide ettevalmistamise ja tööde hindamisega moodustab õpetajate tööajast kokku u 60%.