Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Ilves, Viljam" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Biome hazard creation for Blastronaut game
    (Tartu Ülikool, 2024) Ilves, Viljam; Jaggo, Jaanus, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    Käesolev lõputöö kirjeldab kujuteldavate maailmade ehitamise erinevaid aspekte ning kirjeldab kuidas loodi uusi bioome ja ohuelemente videomängu Blastronaut. Ohuelementide eesmärk on muuta mäng mängijale nauditavamaks, lisades rohkem väljakutset ja üldist mänguaega. Lõputöö algab selgitusega, mida mängumaailmade loomisel tuleb silmas pidada. Seejärel kirjeldatakse erinevaid ideid uue sisu lisamiseks Blastronaudi bioomidesse. Lõpuks kirjeldatakse bioomide loomise protsessi, viiakse läbi kasutajatestimine ja analüüsitakse selle tulemusi.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet