Sirvi Autor "Kaldmäe, Kristi" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , "It's Always Felt Like I Was Remembering You From Something." - Fanfiction, Intermediality and Multimodality(Tartu Ülikool, 2015-06-10) Kaldmäe, Kristi; Marling, Raili, juhendaja; Tartu Ülikool. Inglise filoloogia osakond; Tartu Ülikool. FilosoofiateaduskondTöö eesmärgiks on uurida multimodaalsete elementide kasutamist telesarja „Glee“ fännikirjanduses. Töö sissejuhatus annab ülevaate fännikirjandusest, rõhuga telesarjade ning filmide fänniloomel. Esimene peatükk jaguneb kolmeks alapeatükiks. Esimene alapeatükk tutvustab fännikirjanduse uurimise ajalugu ja suundi ning uurib multimodaalsuse, intermediaalsuse ja teksti süüvimise suhet digitaalkirjandusega. Teine alapeatükk annab ülevaate fänniloome avaldamisviisidest internetis ning nende veebilehtede põhiomadustest, mis puudutavad lugemiskogemust ning fännikirjanduse üleslaadimist. Kolmas alapeatükk annab lühiülevaate telesarjast „Glee“ ning tutvustab analüüsitava fännikirjanduse peategelasi, kelleks on Kurt ja Blaine. Teine peatükk jaguneb kaheks alapeatükiks, millest esimene annab ülevaate analüüsitavatest tekstidest ning teine alapeatükk uurib nendes tekstides kasutatava audiovisuaalse materjali ning veebilehtede mõju lugemiskogemusele ja lugemisest saadavale elamusele. Analüüsi tulemusena selgus, et kasutatud laulud ning videoklipid aitavad lugejal lihtsamini teksti sisse minna. Blogid ning artikkel aitavad luua illusiooni, et tegemist võib olla päris inimestega, mitte väljamõeldud tegelastega ning mõlemat juttu sellisel kujul paberkandjal ei saa avaldada ilma kaotamata osa elamusest.listelement.badge.dso-type Kirje , Using fanfiction in advanced English classrooms(Tartu Ülikool, 2021) Kaldmäe, Kristi; Marling, Raili, juhendaja; Tartu Ülikool. Anglistika osakond; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Maailma keelte ja kultuuride kolledžCreativity is one of the 21st century skills that students should acquire to succeed after graduation. Fanfiction has the potential to combine developing creativity, critical thinking, language skills and extensive reading. The aim of the study is to compare the vocabulary, text difficulty and narrative complexity of two fanfiction tasks written by secondary school students to identify whether this task indeed helps develop both language skills and creativity.