Sirvi Autor "Kaljuste, Kairi" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Erivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis: märkamine, hindamine ja õpetamine(Tartu Ülikooli Kirjastus, 2024-10-31) Kiive, Evelyn; Schults, Astra; Kõrgesaar, Jaan; Karindi, Maili; Malva, Liina; Ülviste, Anna Maria; Mõttus, Kaidi; Kaljuste, Kairi; Pastarus, Kaja; Kontor, Ana; Erg, Ly; Treial, Kristiina; Adov, Liina; Karm, Mari; Jürjen, Tõnu; Malleus-Kotšegarov, Elina; Padrik, Marika; Hallap, Merit; Kiiver, Kati; Kikas, Eve; Koolmeister, Margit; Pruulmann, Katrin; Männamaa, Mairi; Plado, Kaja; Soodla, Piret; Kivirähk-Koor, Triin; Sõukand, Eija; Palgi, Kristel; Zimmer, Piret; Ojaste, Anneli; Loit, Raili; Kuusk, Ragne; Veispak, Anneli; Trasberg, Karmen; Põlda, Halliki; Kivikas, Merje; Lokko, Liina; Aavik, Anu; Maasikas, Liine; Hanga, Karin; Häidkind, Pille; Soodla, PiretÜhiskond koosneb erinevatest inimestest ning meil kõigil on võime areneda ja õppida. Käesolev õpik-käsiraamat keskendub õppijatele, kes vajavad oma eripärade tõttu eakaaslastega võrreldes suuremaid kohandusi keskkonnas ja/või õpetamises. Antakse ülevaade, milliseid tingimusi erivajadustega õppijad alusharidusest kutseõppeni vajavad ning kuidas valida neile võimetekohast õppesisu. Õpiku koostamisel tegid tihedat koostööd Tartu Ülikooli ja Tallinna Ülikooli õppejõud ning kogenud praktikud üle Eesti. Õpik on suunatud eelkõige eripedagoogika eriala üliõpilastele, kuid on kasulik käsiraamat ka teistele spetsialistidele, õpetajatele ja lapsevanematele.Kirje Kiusamiskogemuse seosed koolirõõmuga KiVa koolide näitel(Tartu Ülikool, 2016) Kaljuste, Kairi; Treial, Kristiina, juhendaja; Schults, Astra, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituutKäesoleva uurimuse eesmärk oli KiVa programmi kohandamise käigus selgitada KiVa programmi mõju kiusamise ohvritele, kiusajatele ja kiusaja-ohvritele. Samuti hinnata mainitud kiusamiskogemuste seost koolimeeldivuse, kaaslastega suhete ja õpimotivatsiooniga. Selleks uuriti KiVa programmiga alustavate ja kontrollkoolide 4. ja 5. klasse kahe aasta vältel õpilasküsitluse abil. Selgus, et KiVa koolides vähenes esimesel õppeaastal kiusaja-ohvrite osakaal. Koolirõõmu näitajad ehk koolimeeldivus, suhted kaaslastega ja õpimotivatsioon langesid mõlemas kooligrupis. KiVa programmis osalemine koolirõõmu ei mõjutanud. Tulemuste osas on mainitud võimalikke põhjuseid ning antud uuringu olulisi piiranguid.