Sirvi Autor "Kams, Siim" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Seosed Eesti kümnendate klasside õpilaste suhete ja väärtuste vahel(Tartu Ülikool, 2020) Kams, Siim; Tamm, Anni, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituutKäesoleva uurimistöö eesmärk oli välja selgitada, kuidas on Eesti koolinoorte suhted koolis seotud nende väärtustega. Uurimuses osales 549 10. klassi õpilast (keskmine vanus = 16,2). Väärtuste hindamiseks kasutati Schwartz’i 21-st väitest koosnevat portreeküsimustikku (Schwartz et al., 2001). Suhete hindamiseks kasutati nelja üksikväidet. Tulemustest selgus, et suhted kaasõpilastega seostusid rohkem enesele suunatud väärtustega (heasoovlikkus, hedonism ja stimulatsioon) ning suhted õpetajatega teistele suunatud väärtustega (heasoovlikkus, kõikehaaravus ja konformsus). Kõige olulisemaks peeti heasoovlikkuse, hedonismi ja kõikehaaravuse väärtusi, kõige vähem oluliseks peeti võimu väärtust.Kirje Suhtluspraktikad ja nende kujunemine võõrriigis õppides, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni eriala tudengite näitel(Tartu Ülikool, 2020) Kams, Siim; Laak, Brit, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Ühiskonnateaduste instituut