Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Kattago, Mari" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Akadeemilise prokrastineerimise, rööprähklemise, õppetöö ajal sotsiaalmeedia kasutamise ja akadeemilise edukuse vahelised seosed Eesti üliõpilaste näitel
    (Tartu Ülikool, 2017) Kattago, Mari; Täht, Karin, juhendaja; Rozgonjuk, Dmitri, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
    Käesolevas uurimistöös analüüsiti akadeemilise prokrastineerimise, rööprähklemise, õppetöö ajal sotsiaalmeedia kasutamise ning akadeemilise edukuse omavahelisi seoseid Eesti bakalaureuse taseme üliõpilaste hulgas. Samuti uuriti, kas esineb erinevusi antud uuringus osalemist prokrastineerimiseks ja mitte prokrastineerimiseks hinnanud üliõpilaste vahel. Uuringus osales 227 üliõpilast vanuses 19-55 eluaastat (M = 25.0; SD = 7.55). Töös leiti, et üliõpilased, kellel on kõrgem keskmine hinne väitsid, et tegelevad harvem akadeemilise prokrastineerimisega, rööprähklemisega ning õppetöö ajal sotsiaalmeedia kasutamisega. Statistiliselt olulised erinevused ilmnesid ka uuringus osalemist prokrastineerimiseks ja mitte prokrastineerimiseks hinnanud üliõpilaste vahel, sealjuures eriti tugevalt õppetöö ajal sotsiaalmeedia kasutamise osas. Uuringu tulemused näitavad, et õppetöö edasilükkamisel, õppetöö ajal sotsiaalmeedia kasutamisel, mitme erineva tegevusega samal ajal korraga tegelemisel ning akadeemilisel edukusel on olulised omavahelised seosed ning antud käitumistele tuleb oluliselt enam tähelepanu pöörata ning vajadusel käitumisi ka reguleerida.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet