Sirvi Autor "Kiss, Karin" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 7 7
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Käemängude kasutamine koolieelses eas(Tartu Ülikool, 2009-11-04T08:02:32Z) Raam, Anne; Kiss, KarinBeSt programmi toetusel loodud koolieelsete lasteasutuste õpetajatele mõeldud sisupakett käemängude kasutamisest koolieelses eas. Käemängud toetavad laste peenmotoorika ja kõne arengut, on hea abimaterjal ka tööks erivajadustega lastega.Kirje Metoodiliste õppevahendite valmistamine koolieelses lasteasutuses: lõnga- ja nöörinukud(Tartu Ülikool, 2010-12-22) Kiss, KarinÕpiobjekt lõnga- ja nöörinukkude valmistamisest õpetab koolieelsete lasteasutuste õpetajatele jt huvilistele tekstiilmaterjalist metoodiliste õppevahendite valmistamist. Lõnga- ja nöörinukkude valmistamine on tehnoloogiliselt väga lihtne. Tegevuskäike kirjeldavaid fotode ja joonistustega illustreeritud tööjuhendid. Lõnga- ja nöörinukud toetavad laste loovuse ning sotsiaalsete oskuste arengut, õpetavad materjalide taaskasutamist ning on ka heaks õppevahendiks töös erivajadustega lastega.Kirje Metoodiliste õppevahendite valmistamine koolieelses lasteasutuses: volditud ja rullitud pihunukud(Tartu Ülikool, 2010-12-22) Kiss, KarinÕpiobjekt volditud- ja rullitud pihunukkude valmistamisest õpetab koolieelsete lasteasutuste õpetajatele jt huvilistele tekstiilmaterjalist metoodiliste õppevahendite valmistamist. Volditud ja rullitud pihunukkude valmistamine on tehnoloogiliselt väga lihtne. Tegevuskäike kirjeldavaid fotode ja joonistustega illustreeritud tööjuhendid. Kangajääkidest valmistatud nukud toetavad laste loovuse ning sotsiaalsete oskuste arengut, õpetavad materjalide taaskasutamist ning on ka heaks abimaterjaliks töös erivajadustega lastega.Kirje Metoodiliste õppevahendite valmistamine: kaltsunukk(Tartu Ülikool, 2013-09-20) Kiss, KarinKasutades samm-sammult tegevuskäike kirjeldavaid ning fotode ja joonistega illustreeritud tööjuhendeid kummutab käesolev BeSt programmi raames loodud õpiobjekt müüdi kaltsunuku tehnoloogilisest keerukusest ning näitab, et lihtsama kaltsunuku valmistamisega saab tegelikult hakkama ka väga kesiste õmblemisoskustega käsitööhuviline. Kaltsunukud toetavad laste loovuse ning sotsiaalsete oskuste arengut, õpetavad tekstiilmaterjalide taaskasutamist ning on ka heaks õppevahendiks töös erivajadustega lastega.Kirje Näpumängude kasutamine koolieelses eas(Tartu Ülikool, 2009-11-04T08:21:18Z) Raam, Anne; Kiss, KarinBeSt programmi toetusel loodud koolieelsete lasteasutuste õpetajatele mõeldud sisupakett näpumängude kasutamisest koolieelses eas. Näpumängud toetavad laste peenmotoorika ja kõne arengut, on hea abimaterjal ka tööks erivajadustega lastega.Kirje Õpetaja professionaalsuse kirjeldused õppeülesannetes (pedagoogilistel kvalifikatsioonikursustel osalevate õppijate näitel)(Tartu Ülikool, 2012) Kiss, Karin; Karm, Mari, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutKirje Rätinukkude valmistamine ja kasutamine(Tartu Ülikool, 2013) Kiss, Karin; Niilo, AiriESF BeSt programmi toel valminud minikursus kõikidele huvilistele. Minikursus on üles ehitatud teemadena: 1. osa: mäng on väikese inimese töö (teoreetiline osa nukumängust ning selle tähtsusest); 2. osa: rätinukk (rätinukkude valmistamine ajalugu ning rätinuku tähtsus); 3. osa: tööjuhend rätinuku valmistamiseks