Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Klandorf, Kai" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Contextual Approach to Grammar Teaching with the Emphasis on Tense Forms: Analysis of I Love English Textbooks 6 and 7 and Forming Additional Materials for Those Textbooks
    (Tartu Ülikool, 2015-06-10) Klandorf, Kai; Vahtramäe, Kärt, juhendaja Sirkel, Katri, juhendaja; Tartu Ülikool. Inglise filoloogia osakond; Tartu Ülikool. Filosoofiateaduskond
    Magistritöö raames analüüsiti I Love English õpikuid 6 ja 7 ning koostati neile täiendavat lisamaterjali. Analüüs viidi läbi grammatika õpetamise kontekstuaalse lähenemise teooria põhjal. Analüüsi saab kasutada õpiku täiendamisel efektiivsema grammatika õpetamise saavutamiseks. Magistritöö on praktiliseks näidis sellest, kuidas õpetajad saaksid läbi viia materjali analüüsi ja koostada lisamaterjali. Magistritöö teooriaosa annab ülevaate grammatika õpetamise põhilisematest vaidlusküsimustest – kas õpetada grammatikat; kui jah, siis, kuidas seda teha. Grammatikat võib õpetada mitut erinevat moodi: implitsiitselt ja eksplitsiitselt. Kontekstuaalne lähenemine, mis on käesoleva töö põhiosa, keskendub rohkem implitsiitsele õpetamisele. Kuigi see ei välista eksplitsiitseid selgitusi grammatika käsitlemisel. Oluline on, et on loodud tingimused, toetamaks loomulikku õppimist.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet