Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Klooren, Tiivi" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    ServiceNow rakendamine hankehalduses: juhtumuuring Playtechis
    (2019) Klooren, Tiivi; Anne Villems; Taavi Ilp
    ServiceNow rakendamine hankehalduses: juhtumuuring PlaytechisLühikokkuvõte: Playtech pakub tarkvaratooteid ja seotud terviklahendusi juhtivatele mänguoperaatoritele maailmas. Ettevõtte ärieesmärkide ning tootmistegevuse toetamiseks on vaja pidevat hanketegevust. Hetkel Playtechis spetsialiseeritud hanketarkvara ei kasutata, kuid kasvava keerukuse ning töömahtude suurenemise tõttu pole selline lähenemisviis enam jätkusuutlik. Töö eesmärk on valideerida ServiceNow hankemooduli sobivust Playtechi ostuvaldkonna vajaduste jaoks. Tarkvara kasutuselevõtu eesmärk on optimeerida hanketoimingute ajakulu ja suurendada ostu valdkonnas töö efektiivsust. Töös kirjeldatakse praeguses hankehalduses kasutatavaid töövahendeid, protsesse ja probleemvaldkondi ning antakse ülevaade ServiceNow tarkvarast. Valideerimisülesande täitmiseks rakendatakse Nordtest-meetodit, mille tulemusena valmib tarkvara valideerimise aruanne. Hankemoodulit testitakse kahe peamise töövoo alusel. Töö tulemusena selgub, et ServiceNow hankemoodul ei vasta püstitatud nõuetele ja kaasneva analüüsi põhjal järeldatakse, et see pole Playtechi hankehalduse vajaduste jaoks otstarbekas, välja arvatud juhul, kui seda ulatuslikult kohandatakse ja arendatakse.Võtmesõnad: ServiceNow, hankehaldus, tarkvara valideerimine, Nordtest, PlaytechCERCS: P175 Informaatika, süsteemiteooria

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet