Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Kozma, Karmen" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Psüühilise erivajadusega noored Eesti tööturul
    (Tartu Ülikool, 2021) Kozma, Karmen; Kaseorg, Merike, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Psüühilise erivajadusega tudengi edasijõudmist/akadeemilist edukust mõjutavate tegurite kaardistamine
    (Tartu Ülikool, 2021) Kozma, Karmen; Kastepõld-Tõrs, Kaia, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Psühholoogia instituut
    Uurimistöö peamine eesmärk on kaardistada peamised probleemid, mis ilmnevad psüühilise erivajadusega üliõpilastel õppetöö käigus mõjutades nende akadeemilist edukust. Uurimistöö empiirilises osas kogus töö autor andmeid küsimustiku abil. Andmeid analüüsiti kvalitatiivse analüüsimeetodiga. Uurimistööst järeldus, et psüühilise erivajadusega üliõpilastel esineb õppetöös raskusi. Sõltuvalt oma erivajadusest vajavad tudengid õppetöö käigus ülikooli poolt pakutavaid abimeetmeid. Praegustest abimeetmetest on tudengid saanud enim abi psühholoogilisest nõustamisest. Uurimistööst selgus, et psüühilise erivajadusega üliõpilased vajavad paindlikkust ja vastutulelikkust. Andmeid analüüsides selgus, et tudengid jätavad oma erivajadusest rääkimata, sest neil on hirm stigma ja halvakspanu ees. Ülikooli töötajaid teavitades on tudengid end tundud ebamugavalt. Pöördumine oleks vähem ebamugavam, kui oleks võimalus seda teha ka anonüümselt. Psüühilise erivajadusega tudengil võiks olla võimalus pöörduda usaldusväärse ja sõbraliku tugiisiku poole.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet