Browsing by Author "Kukemelk, Hasso"
Now showing 1 - 7 of 7
- Results Per Page
- Sort Options
Item Eesti üldhariduskooli juhi ning tema asetäitja õppealal tööülesanded ning nende täitmisega kaasnev stress(Haridus- ja Teadusministeerium, 2015) Kukemelk, Hasso; Mikk, JaanKoolijuhtide uuringu eesmärgiks oli selgitada välja koolijuhtide tegevused ja ajakasutus ning stressi põhjustavad faktorid ning teha ettepanekud juhtide koolituse efektiivsemaks muutmiseks.Item Kutseõpetajate ja -koolitajate koolitus(Innove, 2006) Liivik, Reeli; Kukemelk, Hasso; Täht, Mari-Epp; All, Külli; Silla, Evelin; Orav, AnitaÜlevaade on koostatud CEDEFOPi tellimusel ning projekti juhtis Kutsehariduse Seirekeskus, kes on Referneti ametlik koordinaator Eestis. Ülevaates keskendutakse peamiselt erinevatele kutseõpetajate tüüpidele, samuti ka kutseõpetajate kompetentsile ja kutseõpetajate täiendharidusele.Item Laptops for Students(University of Tartu, 2009) Luik, Piret; Tõnisson, Eno; Kukemelk, HassoThe aim of the current research was to study: 1) The type of activities students administered on laptops, frequency and duration of these activities; 2) Changes in students’ learning styles, learning preferences, learning methods, communication, attitudes towards school and using ICT, learning outcomes, missing classes and extracurricular activities; 3) Changes in laptop –based classroom and homework assignments given by teacher; 4) Changes in teachers’ teaching methods, teaching styles, communication with students and parents and attitude towards application of ICT in studies; 5) Changes in parents’ attitudes towards application of ICT in studies, towards school and teachers; 6) Advantages and problems of using laptops from the perspective of students, parents, teachers as well as school administrators.Item Liitklassis õppivate laste vanemate hinnangud kooli õppesüsteemile(Tartu Ülikool, 2015) Pullinen, Helen; Jakobson, Eha, juhendaja; Kukemelk, Hasso; Tartu Ülikool. Sotsiaal- ja haridusteaduskond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituutItem Sülearvuti õpilastele(Tartu Ülikool, 2009) Luik, Piret; Tõnisson, Eno; Kukemelk, HassoKäesoleva uurimuse eesmärgiks oli selgitada, missugused on: 1) õpilaste tegevused sülearvutitega ja nende tegevuste sagedus ja kestvus; 2) muutused õpilaste õppimisstiilis, õppimiseelistustes, õppimismeetodites, suhtluses, suhtumises IKT kasutamisse ja kooli, õpitulemustes, puudumistes ning koolivälistes tegevustes; 3) muutused õpetaja poolt antud õppeülesannetes ja –tegevustes klassis ning koduste tööde jaoks, kus on vajalik sülearvuti kasutamine; 4) muutused õpetaja õpetamismeetodites, õpetamisstiilis, suhtluses õpilaste ja lapsevanematega ning suhtumises IKT rakendamisse õppetöös; 5) muutused lapsevanemate suhtumises IKT rakendamisse õppetöös, kooli ja õpetajatesse; 6) sülearvutite kasutamise eelised ja probleemid nii õpilaste, lapsevanemate, õpetajate kui ka koolijuhtide poolt vaadatuna.Item Üldharidus- ja kutsekoolide tulemuslikkuse ja seda mõjutavate tegurite analüüs(Tartu Ülikool, 2011) Türk, Kulno; Haldma, Toomas; Kukemelk, Hasso; Ploom, Kristi; Irs, Reelika; Pukkonen, LeeUuringu "Üldharidus- ja kutsekoolide tulemuslikkus ja seda mõjutavad tegurid" eesmärgiks oli selgitada välja Eesti gümnaasiumide, põhikoolide ja kutseõppeasutuste tulemusjuhtimise eripärad, probleemid ja seda mõjutavad tegurid koolide kvaliteedijuhtimise, finantsjuhtimise ning õpetajate töösoorituse hindamise ja tulemustasustamise alateemade raames. Uuringu lähtekohana analüüsiti esmalt erinevate riikide haridusasutuste kvaliteedi- ja finantsjuhtimise ning õpetajate töösoorituse hindamise ja tulemustasustamise alast teaduskirjandust ning töötati välja uuringumetoodika. Uuringu raames koostati kaks modifikatsioonidega ankeetküsimustikku, üldhariduskoolide puhul viiele ja kutsekoolide puhul neljale sihtrühmale (huvigrupile) ning loodi IT lahendused nende läbiviimiseks.Item Väärtushinnangud majandusteaduskonna sissejuhatavate ainete õppematerjalides(Tartu Ülikool, 2018) Saar, Severi; Mikk, Jaan, juhendaja; Kukemelk, Hasso; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut