Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Kuusik, Andres" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kliendi lojaalsus ja seda mõjutavad tegurid AS Elion Ettevõtted näitel
    (2005) Kuusik, Andres; Miljan, Mait, juhendaja
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Segmentation of repeat visitors using passive mobile positioning data: customer loyalty based approach
    (2011-07-26) Kuusik, Andres
    Dissertatsiooni eesmärgiks on luua raamistik korduvkülastajate segmenteerimiseks passiivse mobiilpositsioneerimise (PMP) andmeid kasutades. Korduvkülastajate segmenteerimine on aktuaalne ja tähtis seetõttu, et see aitab suurendada sihtkohaturunduse strateegiate tõhusust ja viib turismitööstuses uute toodete ja teenuste loomiseni, mis omakorda aitab kaasa kasvule turismitööstuses. Dissertatsiooni teoreetilises osas võrreldakse klientide lojaalsuse erinevaid käsitlusi ning luuakse uus integreeritud klientide lojaalsuse käsitlus. Samuti täpsustatakse sihtkohalojaalsuse olemust ja tuuakse välja erinevad võimalikud korduvkülastajate segmendid. Seejärel keskendutakse metoodikale, kus esmalt tuuakse välja erinevad karakteristikud, mille alusel saab klientide lojaalsust mõõta, seejärel tutvustatakse PMP meetodit ja tuuakse välja selle positiivsed küljed ja nõrgad kohad. Korduvkülastajate segmenteerimiseks pakutakse autori poolt välja otsene ja kaudne meetod. Dissertatsiooni empiiriline osa põhineb kolmel artiklil. Esimene artikkel uurib mõjutegureid, mis mõjutavad klientide liikumist erinevate lojaalsussegmentide vahel ja eesmärgiks on selgitada välja, kas klientide lojaalsuse alusel segmenteerimisel on üldse mõtet. Teise empiirilise uurimuse eesmärgiks on luua metoodika, kuidas eristada külastajate telefonikasutuse andmete alusel korduvkülastusi. Kolmandas artiklis testitakse dissertatsioonis välja pakutud raamistikku korduvkülastajate segmenteerimiseks. Selle raames on (käitumuslike) kõnetoimingute andmete alusel tehtud järeldusi külastajate külastusmotiivide kohta, mille kaudu on jõutud Eestit külastanud korduvkülastajate segmenteerimiseni.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet