Sirvi Autor "Kuusik, Andres, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 20 122
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
listelement.badge.dso-type Kirje , Alkoholi väljapanek kauplustes tulenevalt kasutusmugavuse põhimõtetest(Tartu Ülikool, 2021) Tennosaar, Criselle; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskondlistelement.badge.dso-type Kirje , Analysis of culture-specific elements in Estonian print media(Tartu Ülikool, 2013) Ummik, Kadi; Kuusik, Andres, juhendaja; Larimo, Jorma, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Ettevõttemajanduse instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Ärimudeli valideerimine toote arendamise protsessis internetiteenuse näitel(Tartu Ülikool, 2022) Ruus, Oliver; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Atmosfääri elementide roll klientide impulssostude tegemisel apteegi keskkonnas(Tartu Ülikool, 2013) Reisel, Alice; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Ettevõttemajanduse instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , Atraktiivne kohabränd iduettevõtjate vaatepunktist Tartu linna näitel(Tartu Ülikool, 2022) Kimmel, Kiur; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskondlistelement.badge.dso-type Kirje , Autobrändide identiteetide ja imagote võrdlev analüüs eestimaalaste näitel(Tartu Ülikool, 2023) Tõnisson, Karl; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskondlistelement.badge.dso-type Kirje , Brändi identiteedi ja kuvandi ühtivuse võrdlus lihatoodete brändi Maks&Moorits näitel(Tartu Ülikool, 2020) Endla, Mirjam; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskondlistelement.badge.dso-type Kirje , Digiekraanide märkamist mõjutavate tegurite hindamine Tartu Eedeni Coop Maksimarketi näitel(Tartu Ülikool, 2021) Rässa, Rene; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskondlistelement.badge.dso-type Kirje , Direct and triggered mobile messages efficiency on different stages of sales funnel, on Rocket example(Tartu Ülikool, 2022) Nedvyga, Pavlo; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskondlistelement.badge.dso-type Kirje , E-müügikeskkonna usaldusväärsuse suurendamise võimalused eraklientide silmis digitaalelektroonika valdkonnas Eestis(Tartu Ülikool, 2014) Salus, Kadri; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Ettevõttemajanduse instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , E-poe klientide ostu mittesooritamise või katkestamise põhjused finewine.ee ja dunker.ee näitlel(Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, 2017) Liivamägi, Annika; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž. Ettevõtlusosakondlistelement.badge.dso-type Kirje , Eesti hotellide ärimudeli innovatsioon tõugatuna COVID-19 kriisist(Tartu Ülikool, 2021) Mikk, Kati; Salvan, Kai Aet; Varblane, Urmas, juhendaja; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Eesti jalgpalliklubide Instagrami turunduse analüüs ja soovitused turundamise efektiivsuse tõstmiseks(Tartu Ülikool, 2024) Laaneots, Dominic; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskondlistelement.badge.dso-type Kirje , Eesti reklaamiagentuuride ja ettevõtete valmidus tarbijate emotsioonide mõõtmiseks(Tartu Ülikool, 2014) Mälk, Merilin; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Ettevõttemajanduse instituutlistelement.badge.dso-type Kirje , The effects of COVID in the usage of e-commerce on the example of Amigos Meat distributor(Tartu Ülikool, 2022) Leal Galindo, Mauricio; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskondlistelement.badge.dso-type Kirje , The efficiency of different internet marketing methods to promote an e-shop based on the example of Petprofile(Tartu Ülikool, 2019) Olenicenko, Dmitrijs; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskondlistelement.badge.dso-type Kirje , Ekraanil põhineva ja mobiilse pilgujälgimise meetodi erisused pakendidisaini ja ostukeskkonna uurimisel(Tartu Ülikool, 2018) Kõiv, Madli; Tempel, Age; Kuusik, Andres, juhendaja; Pentus, Kristian, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Emotsionaalse disaini ja irratsionaalsete pakkumiste mõju ärikliendi ostuotsusele suure osalusega toodete puhul(Tartu Ülikool, 2019) Raudsepp, Pille-Riin; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Emotsionaalsete reklaamide elementide märkamise ja mäletamise erinevused naiste ja meeste vahel(Tartu Ülikool, 2020) Ausmees, Marit; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkondlistelement.badge.dso-type Kirje , Emotsiooni roll kliendi käitumises jaekaupluses AS Prisma Peremarket näitel(Tartu Ülikool, 2014) Ottender, Stiina; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Ettevõttemajanduse instituut