Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Kuusik, Andres, juhendaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 20 122
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Alkoholi väljapanek kauplustes tulenevalt kasutusmugavuse põhimõtetest
    (Tartu Ülikool, 2021) Tennosaar, Criselle; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Analysis of culture-specific elements in Estonian print media
    (Tartu Ülikool, 2013) Ummik, Kadi; Kuusik, Andres, juhendaja; Larimo, Jorma, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Ettevõttemajanduse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Ärimudeli valideerimine toote arendamise protsessis internetiteenuse näitel
    (Tartu Ülikool, 2022) Ruus, Oliver; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Atmosfääri elementide roll klientide impulssostude tegemisel apteegi keskkonnas
    (Tartu Ülikool, 2013) Reisel, Alice; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Ettevõttemajanduse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Atraktiivne kohabränd iduettevõtjate vaatepunktist Tartu linna näitel
    (Tartu Ülikool, 2022) Kimmel, Kiur; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Autobrändide identiteetide ja imagote võrdlev analüüs eestimaalaste näitel
    (Tartu Ülikool, 2023) Tõnisson, Karl; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Brändi identiteedi ja kuvandi ühtivuse võrdlus lihatoodete brändi Maks&Moorits näitel
    (Tartu Ülikool, 2020) Endla, Mirjam; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Digiekraanide märkamist mõjutavate tegurite hindamine Tartu Eedeni Coop Maksimarketi näitel
    (Tartu Ülikool, 2021) Rässa, Rene; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Direct and triggered mobile messages efficiency on different stages of sales funnel, on Rocket example
    (Tartu Ülikool, 2022) Nedvyga, Pavlo; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    E-müügikeskkonna usaldusväärsuse suurendamise võimalused eraklientide silmis digitaalelektroonika valdkonnas Eestis
    (Tartu Ülikool, 2014) Salus, Kadri; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Ettevõttemajanduse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    E-poe klientide ostu mittesooritamise või katkestamise põhjused finewine.ee ja dunker.ee näitlel
    (Tartu Ülikooli Pärnu Kolledž, 2017) Liivamägi, Annika; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Pärnu Kolledž. Ettevõtlusosakond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti hotellide ärimudeli innovatsioon tõugatuna COVID-19 kriisist
    (Tartu Ülikool, 2021) Mikk, Kati; Salvan, Kai Aet; Varblane, Urmas, juhendaja; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti jalgpalliklubide Instagrami turunduse analüüs ja soovitused turundamise efektiivsuse tõstmiseks
    (Tartu Ülikool, 2024) Laaneots, Dominic; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti reklaamiagentuuride ja ettevõtete valmidus tarbijate emotsioonide mõõtmiseks
    (Tartu Ülikool, 2014) Mälk, Merilin; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Ettevõttemajanduse instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    The effects of COVID in the usage of e-commerce on the example of Amigos Meat distributor
    (Tartu Ülikool, 2022) Leal Galindo, Mauricio; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    The efficiency of different internet marketing methods to promote an e-shop based on the example of Petprofile
    (Tartu Ülikool, 2019) Olenicenko, Dmitrijs; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Ekraanil põhineva ja mobiilse pilgujälgimise meetodi erisused pakendidisaini ja ostukeskkonna uurimisel
    (Tartu Ülikool, 2018) Kõiv, Madli; Tempel, Age; Kuusik, Andres, juhendaja; Pentus, Kristian, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Emotsionaalse disaini ja irratsionaalsete pakkumiste mõju ärikliendi ostuotsusele suure osalusega toodete puhul
    (Tartu Ülikool, 2019) Raudsepp, Pille-Riin; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Emotsionaalsete reklaamide elementide märkamise ja mäletamise erinevused naiste ja meeste vahel
    (Tartu Ülikool, 2020) Ausmees, Marit; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Emotsiooni roll kliendi käitumises jaekaupluses AS Prisma Peremarket näitel
    (Tartu Ülikool, 2014) Ottender, Stiina; Kuusik, Andres, juhendaja; Tartu Ülikool. Majandusteaduskond; Tartu Ülikool. Ettevõttemajanduse instituut
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • »

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet