Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Lainoja, Leho" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kutseõpetajate kogemused ja arusaamad koostööst ja õpetamisest avatud klassiruumis
    (Tartu Ülikool, 2022) Lainoja, Leho; Roos, Liana, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Õpetaja tegevusvõimekuse avaldumine põhikooli riikliku õppekava muutustega toimetulekul - tehnoloogiaõpetajate tüpoloogia
    (TÜ Viljandi Kultuuriakadeemia, 2024) Lainoja, Leho; Roos, Liana, juhendaja; Tartu Ülikool. Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond; Tartu Ülikool. Viljandi Kultuuriakadeemia. Kunstide ja tehnoloogia õpetaja
    Alates 2023. aasta sügisest kehtib Eesti põhikoolides uuendatud tehnoloogiaõpetuse riiklik õppekava. Varasema täpsemalt määratletud õpitulemuste ja aine sisuga võrreldes annab uus õppekava õpetajatele suurema otsustusvabaduse. Uuring tuvastas kolm tehnoloogiaõpetuse õpetajate tüüpi: arengut väärtustav, autonoomne ja loov muutuste elluviija, muutustesse kriitiliselt suhtuv, kuid kohanev praktik ja muutustes tugevat toetust vajav passiivne ellujääja. Uuringus välja töötatud õpetajate tüpoloogia aitab mõista, kuidas erinevad õpetajatüübid reageerivad õppekava muudatustele. Professionaalne tegevusvõimekus haridusmuudatuste elluviimisel on seotud varasemate kogemuste ja positiivse ning toetava koolikultuuriga. Uuring kinnitab, et õpetajate tegevusvõimekus on haridusmuudatuste tõhusa rakendamise võtmetegur

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet