Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Luik, Margus" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kursus "Programmeerimismustrid arvutimängudes"
    (2016) Luik, Margus; Pfahl, Dietmar; Tunnel, Raimond-Hendrik
    Selles lõputöös on kirjeldatud uue kursuse "Programmeerimismustrid arvutimängudes" (MTAT.03.315) loomist. Antud kursus õpetab tudengitele disainimustrite rakendamist korduvate probleemide lahendamiseks arvutimängude arendamisel. Lõputöö käigus koostati materjalid, ülesanded, hindamisjuhised ning eksam. Katsetati ka kogemuspõhise õppemeetodi rakendamist disainimustrite õpetamisel läbi ülesannete. Kursust viidi läbi üks kord ning koguti tudengitelt tagasisidet. Lõpetuseks esitatakse kogutud tagasiside ning pakutakse välja parendusi.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Robotmannekeeni käsitsijuhtimise tarkvara – Mannequin Manager
    (Tartu Ülikool, 2012) Luik, Margus; Villems, Anne; Kitsing, Helina; Tartu Ülikool. Matemaatika-informaatikateaduskond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    Käesoleva bakalaureuse töö eesmärk oli luua käsitsijuhtimise tarkvara, nimega Mannequin Manager, kujumuutvate robotmannekeenide juhtimiseks. Töös on kirjeldatud programmile esitatud nõuded ning autori poolt loodud disain ja implementatsioon.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet