Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Maa, Ahti" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Graafika loomine ning optimeerimine arenduskeskkonnas Unity
    (2019) Maa, Ahti; Margus Luik
    Magistritöös antakse ülevaade linna ehitamise mängu graafika loomisest ning optimeerimisest, kasutades Unity arenduskeskkonda. Graafika loomisel rakendati Unity visuaalse programmeerimise vahendeid Shader Graph’i ja Visual Effects Graph’i. Antud vahendite abiga loodi mängu kasutatavad materjalid, visuaalsed efektid kui ka graafika loomist lihtsustavad süsteemid.Testiti loodud graafiliste lahenduste mõju kaadrisagedusele, kasutades erinevaid profileerimise vahendeid sh. Unity Profiler ning Nvidia Nsight Graphics. Testide tulemusi kasutati ka graafika optimeerimise juures. Töös anti ülevaade kogu optimeerimise protsessist, milles rakendati muuhulgas Unity ECS metoodikat ning HLOD süsteemi.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet