Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Maalinn, Henry" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    LEGO MINDSTORMS EV3-e programmeerimine Pythonis
    (2017) Maalinn, Henry; Anne Villems; Taavi Duvin; Alo Peets
    Käesoleva bakalaureusetöö põhiline eesmärk on tutvustada kuidas programmeerida LEGO MINDSTORMS EV3 robotit Pythonis. Lahendusena paigaldatakse LEGO MINDSTORMS EV3 programmeeritavale ajule ev3dev operatsioonisüsteem. Töö käigus valmis terviklik juhend ev3dev operatsioonisüsteemi paigaldamisest mälukaardile kuni roboti programmeerimiseni Pythonis kasutades JetBrains’i PyCharmi. Töös on esitatud ka 8 näidisülesannet, milles kasutatakse mootoreid, programmeeritava aju ekraani, heli, nuppe ja tulesid ning kaugus-, puute- ja värviandurit.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet