Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Mark, Marten" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 1 1
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Linnamängude veebisaidi loomine
    (Tartu Ülikool, 2022) Mark, Marten; Põder, Ahti, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    Üha enam rakendatakse igapäevaelus digitaalseid lahendusi erinevatesse valdkondadesse. Niisamuti on ka turismi- või rekreatsioonivaldkonnas üha enam levinud individuaalsed lahendused ning sellega koos kasvanud vajadus teenuse järele, mida saavad külastajad iseseisvalt kasutada. Üheks lahenduseks on veebipõhised rakendused. Kohaspetsiifilised mängud, mis oleksid kasutajale huvipakkuvad ning samal ajal tutvustaks ka piirkonda, pole veel väga levinud. Seetõttu on kerkinud üles vajadus luua veebipõhine lahendus. Käesoleva töö eesmärgiks on luua veebisait linnamängude mängimiseks, mis tagab põneva orienteerumise- ning ekskursioonilaadse kogemuse mängu asukohas. Töö sisaldab praktilise vajaduse uurimist, veebisaidi arenduse kirjeldust ning võimalike edasiarenduste kirjeldamist.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet