Browsing by Author "Milani, Fredrik"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Äriplaani protsessi hälbe kindlakstegemine Declarega(2016) Jarabek, Juraj; Maggi, Fabrizio Maria; Milani, FredrikSee töö tutvustab äriprotsessi hälbe kaevandust, mis kuulub protsessi\n\rkaevandamise gruppi ja annab ülevaate mitme hälbivaga kaevandamise lähenemisviisidest.\n\rKeskendutakse ka hälbiva kaevandamise kasutamise diskrimineerivatele mustritele, mis kuulub kontserni järjestikumustrite kaevandustehnoloogiatega samasse gruppi. Selles töös vaadeldakse uute diskrimineerivate mustrite kaevandamise algoritmi, mis põhineb Declare keelel. Rakendati plug-in lähenemisviisi protsessi kaevandamise näitajaga ProMile. Kirjeldatakse kogu protsessi kuni klassifitseerimiseni. Töö lõpus hinnati algoritmi tõhusust ja eksperimente erinevates variatsioonides.Item Kirjanduse ülevaade äriprotsesside ennetava seire kohta(2017) Koshy, Cigin; Maggi, Fabrizio Maria; Milani, Fredrik; Di Francescomarino, ChiaraOleme läbi vaadanud mitmesuguseid ennetava jälgimise meetodeid äriprotsessides. Prognoositavate seirete eesmärk on aidata ettevõtetel oma eesmärke saavutada, aidata neil valida õige ärimudel, prognoosida tulemusi ja aega ning muuta äriprotsessid riskantsemaks. Antud väitekirjaga oleme hoolikalt kogunud ja üksikasjalikult läbi vaadanud selle väitekirja teemal oleva kirjanduse. Kirjandusuuringu tulemustest ja tähelepanekutest lähtuvalt oleme hoolikalt kavandanud ennetava jälgimisraamistiku. Raamistik on juhendiks ettevõtetele ja teadlastele, teadustöötajatele, kes uurivad selles valdkonnas ja ettevõtetele, kes soovivad neid tehnikaid oma valdkonnas rakendada.Item On Sub-Processes, Process Variation and their Interplay: An Integrated Divide-and-Conquer Method for Modeling Business Processes with Variation(2015-06-26) Milani, FredrikIgat organisatsiooni võib vaadelda kui süsteemi, mis rakendab äriprotsesse väärtuste loomiseks. Suurtes organisatsioonides on tavapärane esitada äriprotsesse kasutades protsessimudeleid, mida kasutatakse erinevatel eesmärkidel nagu näiteks sisekommunikatsiooniks, koolitusteks, protsesside parendamiseks ja infosüsteemide arendamiseks. Arvestades protsessimudelite multifunktsionaalset olemust tuleb protsessimudeleid koostada selliselt, et see võimaldab nendest arusaamist ning haldamist erinevate osapoolte poolt. Käesolev doktoritöö pakkudes välja integreeritud dekompositsioonist ajendatud meetodi äriprotsesside modelleerimiseks koos nende variatsioonidega. Meetodi kandvaks ideeks on järkjärguline äriprotsessi ja selle variatsioonide dekomponeerimine alamprotsessideks. Igal dekompositsiooni tasemel ning iga alamprotsessi jaoks määratletakse esmalt kas vastavat alamprotsessi tuleks modelleerida konsolideeritud moel (üks alamprotsessi mudel kõikide või osade variatsioonide jaoks) või fragmenteeritud moel (üks alamprotsess ühe variatsiooni jaoks). Sel moel kasutades ülalt-alla lähenemist viilutatakse ja tükeldatakse äriprotsess väiksemateks osadeks. Äriprotsess viilutatakse esmalt tema variatsioonideks ning seejärel tükeldatakse dekompositsioonideks kasutades kaht peamist parameetrit. Esimeseks on äri ajendid variatsioonide jaoks – igal äriprotsessi variatsioonil on oma juurpõhjus, mis pärineb ärist endast ja põhjustab protsesside käivitamisel erisusi. Need juurpõhjused jagatakse viide kategooriasse – ajendid kliendist, tootest, operatiivsetest põhjustest, turust ja ajast. Teine parameeter on erinevuste hulk viisides (tegevuste järjekord, tulemuste väärtused jms) kuidas variatsioonid oma väljundit toodavad. Käesolevas töös esitatud meetod on valideeritud kahes praktilises juhtumiuuringus. Kui esimeses juhtumiuuringus on põhirõhk olemasolevate protsessimudelite konsolideerimisel, siis teises protsessimudelite avastamisel. Sel moel rakendatakse meetodit kahes eri kontekstis kahele üksteisest eristatud juhtumile. Mõlemas juhtumiuuringus tootis meetod protsessimudelite hulgad, milles oli liiasust kuni 50% vähem võrreldes tavapäraste meetoditega jättes samas mudelite keerukuse nendega võrreldes enamvähem samale tasemele.