Sirvi Autor "Mooses, Kerli, juhendaja" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 13 13
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje 7-9-aastaste Tartumaa kooliõpilaste liikumisaktiivsus ja funktsionaalne motoorne võimekus kahe kooli näitel(Tartu Ülikool, 2016) Süda, Liis; Müürsepp, Iti, juhendaja; Mooses, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool. Füsioteraapia õppekavaKirje Eesti kesk- ja pikamaajooksjate kehakoostise ja antropomeetriliste parameetrite muutuste dünaamika(Tartu: Tartu Ülikool, 2015) Viigipuu, Karel; Mooses, Martin, juhendaja; Mooses, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituutKirje I ja II kooliastme õpilaste liikumisaktiivsus Eestis(Tartu Ülikool, 2016) Roosileht, Hanna-Liisa; Mooses, Kerli, juhendaja; Kalma, Maarja, juhendaja; Tartu Ülikool.|bSporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool. Kehalise kasvatuse ja spordi õppekavaKirje Jooksu ökonoomsus ja seda mõjutavad faktorid Eesti tipptasemel kesk- ja pikamaajooksjatel(Tartu Ülikool, 2015) Laumets, Rauno; Mooses, Martin, juhendaja; Mooses, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituutKirje Liikumispauside rakendamine I kooliastmes ning õpilaste ja õpetaja hinnangud liikumispauside pilootuuringu näitel(Tartu: Tartu Ülikool, 2015) Kalma, Maarja; Kull, Merike, juhendaja; Mooses, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituutKirje Õpilaste kehalise aktiivsuse suurendamise võimalused kooli vahetundides ning klassiõpetaja poolt tajutud barjäärid ja toetavad tegurid selle rakendamisel pilootuuringu näitel(Tartu: Tartu Ülikool, 2015) Kont, Sigrit; Kull, Merike, juhendaja; Mooses, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Kehakultuuriteaduskond; Tartu Ülikool. Spordipedagoogika ja treeningõpetuse instituutKirje Organiseeritud spordi panus Eesti õpilaste liikumisaktiivsusesse = The contribution of organised sports to the physical activity of Estonian students(Tartu: Tartu Ülikool, 2018) Kaarjärv, Helen; Mooses, Kerli, juhendajaKirje Pacing strategy of the finishers of World major marathon series(Tartu Ülikool, 2016) Kais, Ülari; Mooses, Martin, juhendaja; Mooses, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool.|bKehalise kasvatuse ja spordi õppekavaKirje Parem jooksu ökonoomsus jooksurajal võrreldes jooksulindil jooksmisega(Tartu Ülikool, 2016) Pind, Rasmus; Mooses, Martin, juhendaja; Mooses, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool. Kehalise kasvatuse ja spordi õppekavaKirje Praktikaprotsessi ärianalüüs Tartu Ülikooli õpiteekonna rakenduse näitel(Tartu Ülikool, 2022) Ehrpais, Kaie; Mooses, Kerli, juhendaja; Taveter, Kuldar, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutMagistritöö eesmärk on teostada Tartu Ülikooli õpiteekonna rakenduse (TEEK) praktikaprotsessi ärianalüüs. Õpiteekonnana käsitletakse üliõpilase tegevusi praktika ainesse registreerimisest kuni õppetulemuse ÕIS-i kandmiseni. Magistritöös teostatakse ärianalüüs koos hetkeolukorra kirjeldusega, antakse hinnang As-Is protsesside küpsusele ja optimeerimise võimekusele. Seejärel sõnastatakse sihtgruppide vajadused ja seatakse õpiteekonna rakendusele kahetasemelised eesmärgid koos mõõdikutega. To-Be protsessid prioritiseeritakse ning rollid seostatakse tegevustega vastutusmaatriksi alusel. Autor selgitab töös kasutatavate analüüsimetoodikate olemust. Töö tulemuseks on õpiteekonna rakenduse praktika protsessi ärianalüüs, mida kasutatakse sisendina tehnilise analüüsi ja arendusprojekti lähteülesande koostamiseks.Kirje Täiskasvanute aktiivsus- ja tähelepanuhäire esinemine Eestis 2013–2019 terviseandmete põhjal(Tartu Ülikool, 2024) Koido, Kati; Mooses, Kerli, juhendaja; Tamm, Sirli, juhendaja; Oja, Marek, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutAttention deficit hyperactivity disorder (ADHD) belongs to mental and behavioral disorders and is one of the most common neurodevelopmental disorders in childhood and adolescence (Weibel et al., 2020). In recent years, the study of ADHD in adults has emerged as a new research direction, as the persistence and presence of symptoms of this disorder in adults have been identified (Di Lorenzo et al., 2023; Song et al., 2021). The aim of this master's thesis is to investigate the number of primary ADHD diagnoses in Estonia in 2013–2019 and to find out whether there are differences in diagnoses and medications between adults with ADHD, depending on the confirmation of the diagnosis/treatment of ADHD in adulthood or in childhood and adolescence. According to the database containing Estonian health data, 0.07% of the number of persons in the database had been confirmed with primary diagnosis of ADHD as adult; 0.12% of the number of persons in the database had been confirmed with primary diagnosis of ADHD as child and adolescent. Of secondary psychiatric disorders, among ADHD confirmed as adult depression (47%) and anxiety disorders (37%) were more prevalent compared with those whose ADHD was confirmed as child and adolescent (16% and 9%, respecitvely) during the periods before ADHD diagnosis. When comparing the periods after ADHD diagnosis, more intellectual disability (22%) and specific developmental disorders (45%) were among ADHD confirmed as child and adolescent compared to acquiring ADHD as an adult (5% and 13%, respectively). In terms of medical treatment, there are differences in alprazolam, bupropion, escitalopram, diazepam, and zopiclone which are used for the treatment of depression, various anxiety disorders, and insomnia, where persons acquired ADHD as an adult (27%, 21%, 21%, 20%, 16%, respectively) used them more than persons who received ADHD as child and adolescent (< 5, 0%, < 5, 0%, 0%, respectively) during periods before ADHD.Kirje Tehisintellekti tutvustavate materjalide kogumiku väljatöötamine STACC OÜ näitel(Tartu Ülikool, 2022) Ehrpais, Kaisa; Mooses, Kerli, juhendaja; Masing, Karl-Oskar, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutÜha populaarsust koguvatel tehisintellektil põhinevatel tehnoloogiatel meie ümber on paratamatult oma keerukuse ning kiire arengu tõttu ka varjukülgi, mis paneb ettevõtjaid sellise investeeringu mõistlikkuses kahtlema. Öeldakse, et kõik uus tundubki alguses hirmuäratav - paljud ettevõtjate hirmud on võimalik selgitustööga hajutada. Selleks on aga vaja esialgu ettevõtete hirmud masinõppe lahenduste ees kaardistada ning hetkel puudub andmeteaduse ettevõttes STACC OÜ vastav kaardistus. Antud magistritöö eesmärgiks on STACC OÜ vajaduste põhjal kaardistada ning avada potentsiaalsete klientide jaoks masinõppel põhinevate süsteemide kohta esinevaid küsimusi. Intervjuude, ajurünnaku ning olemasolevate dokumentide analüüsist kogutud materjal koondati ning kategoriseeriti vastavalt sisule. Kogutud andmete põhjal analüüsiti kõige sagedamini esinevaid masinõppega seotud teemasid, küsimusi ning hirme, mille põhjal moodustati 15 eelnevalt käsitletud kategooriat katvat küsimust. Seejärel vormistati küsimustele koostöös andmeteaduse spetsialistiga kogutud materjalide põhjal sobivad vastused. Koostatud materjali eesmärk oleks võimaldada tehisintellekti rakendamist kaaluval ettevõtjal teostada iseseisvalt esmane analüüs, mis käsitleks lahenduse võimalikkust, vastaks esmastele küsimustele ning maandaks ettevõtja hirme.Kirje The physical activity patterns of international level cross-country skiers in training camp and at home(Tartu Ülikool, 2017) Vahtra, Eno; Mooses, Martin, juhendaja; Mooses, Kerli, juhendaja; Tartu Ülikool. Sporditeaduste ja füsioteraapia instituut; Tartu Ülikool. Kehalise kasvatuse ja spordi õppekava