Sirvi Autor "Muhhin, Mark" järgi
Nüüd näidatakse 1 - 3 3
- Tulemused lehekülje kohta
- Sorteerimisvalikud
Kirje Ülesannete komplekt ainele „Teeme ise arvutimänge - algus”(2018) Muhhin, Mark; Ljubov Jaanuska„Teeme ise arvutimänge – algus“ on Tartu Ülikooli poolt pakutud veebipõhine programmeerimise kursus. See kursus on põhiliselt mõeldud gümnaasiumi tasemel õpilastele, kes tahavad õppida Pythoni programmeerimise keelt ning selle abil koostada mänge.Kursuse viimane suur muudatus ülesannetes ja õppematerjalis oli aastal 2012, mille tõttu on kursuse suurimaks probleemiks vananemine. Käesoleva bakalaureusetöö kirjutamise käigus koostatakse uus ülesannete komplekt, mis oleks huvitav, kuid samas kontrolliks tõhusalt õpikus olevat materjali teadmist.Töö kirjutamise käigus on ülesanded lisatud kursusele, et saaks nad testitud uue õppijate rühma peal. Kursuse jooksul palutakse täita tagasiside küsitlusi, mida antud töös analüüsitakse ning tehakse järeldusi uute ülesannete sobilikkusest ja kvaliteedist.Kirje Videomängude arenguloo e-kursus(Tartu Ülikool, 2021) Muhhin, Mark; Tunnel, Raimond-Hendrik, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituutKäesoleva lõputöö raames loodi 3 EAP mahuga e-kursus "Videomängude arengulugu", mis on mõeldud laiale sihtrühmale. Loodud kursuse vältel käsitletakse kompaktsel kujul erinevaid videomängude alaga seonduvaid teemasi, millele on pühendatud eraldi erialad ja kursused. Kokku disainiti kursusesse 10 teemat, mille õpetamiseks kasutatakse õppevideosid, kirjaliku materjali, ülesandeid, teste, õppemängu ja debatti. Lõputöös kirjeldatakse kursuse ülesehitust, materjali valikut ning ülesannete õpiväljundeid. Detailsemalt kirjeldatakse veebipõhise keskkonna jaoks kohandatud debatti ning LVLup! videomängude muuseumi virtuaaltuuril põhinevat õppemängu. Lõputöö viimane kolmandik esitleb kursuse piloot-läbiviimisel kogutud tagasiside tulemuste analüüsi, kus uuritakse õpilaste arvamust teemade valiku, õppematerjali, ülesannete ja kursuse struktuuri ning kasulikuse kohta. Analüüsi käigus võrreldakse ka testide ja õppemängu vahelist efektiivsust õpiväljundite omandamisel.Kirje Videomängude arenguloo e-kursus(Tartu Ülikool, 2021) Muhhin, Mark; Tunnel, Raimond-Hendrik, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Matemaatika ja statistika instituutKäesoleva lõputöö raames loodi 3 EAP mahuga e-kursus "Videomängude arengulugu", mis on mõeldud laiale sihtrühmale. Loodud kursuse vältel käsitletakse kompaktsel kujul erinevaid videomängude alaga seonduvaid teemasi, millele on pühendatud eraldi erialad ja kursused. Kokku disainiti kursusesse 10 teemat, mille õpetamiseks kasutatakse õppevideosid, kirjaliku materjali, ülesandeid, teste, õppemängu ja debatti. Lõputöös kirjeldatakse kursuse ülesehitust, materjali valikut ning ülesannete õpiväljundeid. Detailsemalt kirjeldatakse veebipõhise keskkonna jaoks kohandatud debatti ning LVLup! videomängude muuseumi virtuaaltuuril põhinevat õppemängu. Lõputöö viimane kolmandik esitleb kursuse piloot-läbiviimisel kogutud tagasiside tulemuste analüüsi, kus uuritakse õpilaste arvamust teemade valiku, õppematerjali, ülesannete ja kursuse struktuuri ning kasulikuse kohta. Analüüsi käigus võrreldakse ka testide ja õppemängu vahelist efektiivsust õpiväljundite omandamisel.