Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Nikolajev, Aleksander" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 2 2
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Delta õppehoone visualiseerimine ja optimeerimine
    (2018) Nikolajev, Aleksander; Raimond-Hendrik Tunnel
    Antud töös loodi õppehoone visualisatsioon Unity mängu mootori kasutades. Lõputöö kirjeldab visualisatsiooni optimeerimist ning simuleeritud inimeste raja leidmise lahendust. Lisaks oli arendatud visualisatsiooni diasin Delta õppehoone visualisatsiooni vaatajate jaoks selleks, et muuta visualisatsiooni kasutajasõbralikumaks ja ilusamaks. Töö käigus oli tehtud optimeerimise ja raja leidmise testimine. Lisaks oli katsetatud visualisatsiooni meeldivus kasutajatele.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Lighting Design in Virtual Reality
    (Tartu Ülikool, 2022) Nikolajev, Aleksander; Norbisrath, Ulrich, juhendaja; Tartu Ülikool. Loodus- ja täppisteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Arvutiteaduse instituut
    With the growing advancements in technological prowess, it is important to consider an alternative to current-gen traditional solutions. One such case is the way architects visualize their projects using traditional software, such as Radiance and Rhino. Architects have been looking into ways to simulate light in VR. With that said, this paper provides an alternative view of visualizing such projects via the use of VR and game engines. The paper goes into detail on what benefits VR can offer over traditional software, as well as provide a baseline application for creating, altering, and experiencing created 3D buildings.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet