Andmebaasi logo
Valdkonnad ja kollektsioonid
Kogu ADA
Eesti
English
Deutsch
  1. Esileht
  2. Sirvi autori järgi

Sirvi Autor "Oras, Kaja" järgi

Tulemuste filtreerimiseks trükkige paar esimest tähte
Nüüd näidatakse 1 - 4 4
  • Tulemused lehekülje kohta
  • Sorteerimisvalikud
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Eesti noorte täiskasvanute turvalisus ja seda mõjutavad tegurid
    (Tartu Ülikool, 1998) Oras, Kaja; Kraav, Inger, juhendaja; Tartu Ülikool. Sotsiaalteaduste valdkond; Tartu Ülikool. Haridusteaduste instituut
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Kõrgkoolilõpetaja tööturul: majanduse ja tehnikaerialade vilistlaste hinnangud oma tööturuvõimalustele
    (2010) Oras, Kaja; Siilak, Kristel; Unt, Marge
    Käesoleva uuringu eesmärk on välja tuua kõrghariduse väärtus tööturul vilistlaste silmade läbi. On ootuspärane, et omandatud haridustase on tugevalt seotud tööturul saavutatava sotsiaalmajandusliku staatusega. Vähemalt indiviidi tasandil on haridusse investeerimine hea valik, suurendades valikuvõimalusi javähendades tööturult väljatõrjumise riski. Aga miks see nii on? Miks kõrgkoolis käimine ja lõpetamine annab paremad võimalused tööturul toimetulekuks? Kas kõrghariduse tormilise laienemise tingimustes on seosed hariduse ja tööturu vahel erialati erinevad? Uuringu eesmärgiks ei ole kaardistada noorte tööturule siirdumise kiirust ega töö kvaliteeti, vaid KUIDAS toimub Eesti kõrgkoolide vilistlaste kogemuse põhjal koolist tööle siirdumine. Keskendume hariduse väärtusele enne tööturule sisenemist ja töötee alguses. Andmete kogumise meetodiks valisime rühmaintervjuu, mis võimaldab osalejatel väljendada põhjalikult oma suhtumisi ja arvamusi.
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Näidistunni analüüs 1
    (Tartu Ülikool, 2009-12-22T07:38:49Z) Oras, Kaja
    Näidistunni analüüs 1 on mõeldud iseseisvaks tööks. Õppematerjalis tutvustatakse tuntumaid õpetamise ja õppetunni mudeleid. Sidumaks teooriat praktilise õpetajatööga, on R. Gagné õppeühiku mudeli erinevad etapid näitlikustatud, kasutades tunni videosalvestust. Õpiobjekti läbitöötanu • oskab kirjeldada enimtuntud õppetunnimudeleid • oskab nimetada ja eristada õppetunni etappe Gagné õppetunni mudelist lähtuvalt • tunneb ära erinevad etapid vaadeldavas tunnis,märkab ja oskab nimetada erinevaid tunnisündmusi • analüüsib tunnis toimuvat Gagné mudelist lähtuvalt
  • Laen...
    Pisipilt
    listelement.badge.dso-type Kirje ,
    Näidistunni analüüs 2
    (Tartu Ülikool, 2009-12-22T07:49:31Z) Oras, Kaja
    Näidistunni analüüs 2 on mõeldud koolipraktikat läbivatele üliõpilastele tunnivaatluse ja -analüüsi oskuste arendamiseks. Tundi analüüsides tuginetakse R. Gagné õppeühiku mudeli modifikatsioonile, kuna varasemad teadusuurimused on näidanud selle mudeli sobivust tundide analüüsimiseks. Õppematerjal on mõeldud algul iseseisvaks tööks, millele järgneb arutelu foorumis.

DSpace tarkvara autoriõigus © 2002-2025 LYRASIS

  • Teavituste seaded
  • Saada tagasisidet